حمایت کمیته امداد  از ۷۳۰ هزار دانش‌آموز نیازمند

بختیاری گفت: بیش از ۷۳۰ هزار دانش آموز نیازمند در کشور از حمایت های کمیته امداد برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سید مرتضی بختیاری» امروز (۷ مهر) در رزمایش توزیع ۸ هزار بسته تحصیلی ویژه دانش آموزان تحت حمایت امداد که در بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: همدلی نهادهای حمایتی استان خراسان جنوبی اعم از هلال احمر، سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، اوقاف و بنیاد مستضعفان در استان آثار و برکات زیادی دارد.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با بیان اینکه حمایت این نهاد از ۷۳۰ هزار دانش آموز، گفت: همچنین ۵۵ هزار دانشجو، چهار هزار طلبه و حدود ۶ هزار نخبه تحت حمایت کمیته امداد هستند که ما وظیفه نوکری آنان را داریم.

 

وی با بیان اینکه مسئولیت ما در کمیته امداد بسیار سنگین است، تصریح کرد: بسته های تحصیلی که در بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود خروجی آن در آینده افرادی موفق و تحصیلکرده می شود.

 

بختیاری با اشاره به اینکه ۱۴ هزار دانش آموز در خراسان جنوبی تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: امروز توزیع ۸ هزار بسته تحصیلی در بین دانش‌ آموزان استان انجام می شود و برای مابقی نیز با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و خیران تهیه خواهد شد.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با تأکید بر اینکه نباید دانش آموزی به خاطر عدم بضاعت ترک تحصیل کند، افزود: شیوع کرونا موجب تعطیلی بسیار از مشاغلی شده است که دانشجو و دانش آموز دارند، اگر در سال تحصیلی دانش آموزی به خاطر عدم حمایت ترک تحصیل کند این از خبر مرگ، من برای دردناک‌تر است چرا که این دانش آموزان ولی نعمت ما هستند.

 

وی با قدردانی از همه کسانی که برای توزیع بسته های تحصیلی در بین دانش آموزان استان حمایت کردند، افزود: پس از فرمایش رهبر انقلاب برای رزمایش کمک های مومنانه، قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) تشکیل شد که گزارش عملکرد آن پس از سه ماه که خدمت مقام معظم رهبری ارائه شد ایشان به صورت کتبی از همه تشکر کردند.

 

 


 

کد خبر 1099900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha