۱۰هزار زائر حسینی وارد کشور شدند

مدیر پایانه مرزی شهید سیلمانی شهرستان مهران گفت: از روز گذشته تا صبح امروز ۱۰زائر اربعین حسینی از پایانه مرزی مهران وارد کشور شدند.

«مجتبی سلیمانی» در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: فعال شدن 96 گیت‌ کنترلی به صورت ۲۴ ساعته در مرز مهران به جهت تسریح در عبور زائران اربعین حسینی است.

 

وی یادآور شد: خوشبختانه تمام تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای بازگشت زائران از جمله بحث ارائه خدمات اتخاذ شده است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 

سلیمانی ادامه داد: زائران پس از ورود به خاک کشور در کوتاه ترین زمان ممکن توسط ناوگان عمومی  به شهرهای خود انتقال داده می شوند.

 

مدیر پایانه مرزی شهید سیلمانی شهرستان مهران ابراز کرد: با هماهنگی های لازم در بحث بهداشت، نیروهای دانشگاه علوم پزشکی برای جلوگیری از شیوع کرونا در پایانه مرزی مستقر هستند و از تمامی افرادی که وارد می‌شوند تست کرونا گرفته می‌شود.

 

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها بیش از 70درصد زائران به صورت زمینی و از طریق مرزهای بین‌المللی مهران وارد کشور خواهند شد.

 

سلیمانی تصریح کرد: مهران امن‌ترین و نزدیک‌ترین مرز زمینی به عتبات عالیات است و از امکانات زیرساختی مناسب برای تردد زائران برخوردار است و همین امر سبب شده که اکثر زائرین مرز مهران را برای بازگشت انتخاب کنند.

 

 

کد خبر 1099908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha