برپایی عزاداری اربعین حسینی از سوی کانون «کوثر ولایت» سامان

زمانی شورابی گفت: به مناسبت اربعین حسینی مراسم عزاداری و از سوی کانون فرهنگی هنری «کوثر ولایت» مسجد و حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) شهر سامان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

«حسينعلی زمانی شورابی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به مناسبت اربعین حسینی مراسم عزاداری و از سوی کانون فرهنگی هنری «کوثر ولایت» مسجد و حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) شهر سامان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «کوثر ولایت» مسجد و حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) شهر سامان ادامه داد: عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در شهر سامان در چهلمین روز سالگرد شهادت مولا سید و سرور خود و ۷۲ شهید کربلا با برپایی آئین عزاداری بر سر و سینه زدند.

 

وی ابراز کرد: در این آئین که با رعایت دستورالعل‌های بهداشتی برگزار شد دوستداران خاندان عصمت و طهارت در سوگ مولای خود با برپایی مراسم عزاداری در گلزار شهدا بر سر سینه زدند و به عزاداری پرداختند.

 

زمانی شورابی گفت: برنامه روضه خوانی و برپایی موکب با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با همکاری اعضای کانون فرهنگی هنری «کوثر ولایت» مسجد و حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) شهر سامان برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری «کوثر ولایت» مسجد و حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) شهر سامان ادامه داد: برپایی ایستگاه صلواتی همراه با پخش کلیپ، مداحی و پذیرایی، از دیگر برنامه‌های کانون «کوثر ولایت» به مناسبت اربعین حسینی بود.

 

کد خبر 1099960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha