۱۵۰۰ پُرس غذای گرم در روز اربعین بین عزاداران حسینی توزیع شد

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت ولیعصر(عج) روستای جوخواه طبس از توزیع یک هزار و ۵۰۰ پُرس غذای گرم بین عزاداران حسینی این روستا در روز اربعین خبر داد.

«محمود جعفرنیا» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری حضرت ولیعصر(عج) روستای جوخواه طبس به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی را اجرا کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت ولیعصر(عج) روستای جوخواه طبس در ادامه بیان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش پیاده روی از مسجد ذالقربی تا روستای جوخواه با حضور 300 نفر از خواهران 12 تا 18 سال به همت کانون برگزار شد.

 

وی به برگزاری یادواره شهدا اشاره کرد و گفت: این کانون به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا اقدام به برگزاری یادواره پنج شهید روستای جوخواه طی هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی کرده است.

 

جعفرنیا ادامه داد: به مناسبت هفته دفاع مقدس مسابقات فرهنگی و ورزشی مختلفی توسط کانون فرهنگی هنری حضرت ولیعصر(عج) روستای جوخواه طبس برای جوانان و نوجوانان این روستا برگزار شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت ولیعصر(عج) روستای جوخواه طبس با اشاره به برنامه های روز اربعین حسینی گفت: در این روز علاوه بر مراسم عزاداری این کانون اقدام به برگزاری محفل انس با قرآن کریم کرده است.

 

وی در پایان اظهار کرد: به همت کانون فرهنگی هنری حضرت ولیعصر(عج) روستای جوخواه طبس در روز اربعین یک هزار و 500 پُرس غذای گرم بین عزاداران حسینی این روستا توزیع شده است.

کد خبر 1099961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha