شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در اتحادیه های صنفی لرستان تشکیل شد

حجت الاسلام حقیان با اشاره به تشکیل شوراهای امربه معروف و نهی از منکر در اتحادیه های صنفی استان، افزود: گسترش فرهنگ تذکر لسانی و ترویج و نهادینه کردن فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مهم ترین رویکرد این شوراهاست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین دکتر « رضا حقیان» امروز(7 مهر) در حاشیه دومین جلسه  تشکیل  شوراهای امر به معروف اتحادیه های خیاطان و آرایشگران زنان، اظهار داشت: از مهم ترین برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دراتحادیه های مختلف صنفی است.


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان هدف از تشکیل این شوراهای امر به معروف ونهی از منکر در اتحادیه های مختلف صنفی را  تبلیغ، ترویج و نهادینه کردن فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه و بازار و توسعه فرهنگ تذکر زبانی در مواجهه با منکرات توصیف نمودند.


حجت الاسلام  والمسلمین دکتر حقیان افزود: در جلسه امروز همچنین مصوب شد که با مشورت و تبادل نظر با اتحادیه های صنفی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر این دو اتحادیه به ستاد امر به معروف و نهی از منکر معرفی شود.


حجت الاسلام  والمسلمین دکتر حقیان بیان کرد: پس از معرفی شوراهای این دو اتحادیه، جلسات آموزشی ویژه آن شورا ها  برگزار خواهد شد.


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان خاطرنشان کرد: امیدواریم که با تشکیل شوراهای امر به معروف ونهی از منکر در تمام اتحادیه های  صنفی گام مثبتی در جهت فرهنگ سازی و تبلیغ فریضتین امر به معروف و نهی از منکر و هم در جهت فرهنگسازیو توسعه  تذکر لسانی و زبانی در استان لرستان برداریم.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان خاطرنشان کرد: امیدواریم که با تشکیل شوراهای امر به معروف ونهی از منکر در تمام اتحادیه های  صنفی گام مثبتی در جهت هم فرهنگ سازی و تبلیغ فریضتین امر به معروف و نهی از منکر و هم در جهت فرهنگسازی نسبت به تذکر لسانی و زبانی در استان لرستان برداریم.

 

کد خبر 1100050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha