اعضای کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س) به دیدار جانبازان رفتند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س) از دیدار فعالان و اعضای این کانون همزمان با هفته دفاع مقدس به دیدار جانبازان روستای محمودآباد طالقانی خبر داد.

«سعید خرمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان و اعضای کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س) همزمان با هفته دفاع مقدس به دیدار جانبازان روستای محمودآباد طالقانی رفتند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س) تصریح کرد: این دیدار به دلیل شیوع بیماری کرونا با حضور محدودی از امام جماعت، هیئت امنا، بسیجیان پایگاه و اعضای کانون برگزار شد.

 

وی ادامه داد: جانبازان زبان ناطق و گویای خاطرات و روایت های دوران دفاع مقدس هستند و دیدار با آنها می تواند فرهنگ ایثار و فداکاری به نسل های آینده انتقال دهد.

 

خرمی اظهار داشت: آنچه که دوران دفاع مقدس در بین آحاد جامعه زنده کرد، روحیه خود باوری و اتکا به توان داخلی بود و امروز نیز در دوران تحریم با این روحیه گام های استوار ایستادگی در برابر دشمنان انقلاب و اسلام برداشته ایم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س) عنوان کرد: نوجوانان و جوانان ادامه دهنده راه شهدا هستند و حضور در منازل خانواده شهدا و جانبازان برای تجدید پیمان با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا است.

 

خرمی افزود: با این حضور نسل امروز با سبک زندگی شهدا آشناتر می شوند و با اخلاص و روحیه ایمان آنها بیشتر آگاهی می یابند.

 

کد خبر 1100066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha