توزیع یک هزار بسته  لوازم والتحریر و کیف در قالب  طرح مهر تحصیلی در ملایر

مهدوی گفت: یک هزار بسته لوازم التحریر و کیف در قالب طرح مهر تحصیلی در ملایر توزیع می شود.

«امیر مهدوی »در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: طرح مهر تحصیلی با هدف تهیه لوازم‌التحریر دانش‌آموزان نیازمند از سوی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر برای نهمین سال است که اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه امسال نیز این طرح انجام خواهد شد گفت:از فردا  یک‌هزار بسته نوشت‌افزار و کیف شامل ۵۰۰ بسته برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی و ۵۰۰ بسته برای دانش‌آموزان دوره متوسطه توزیع می شود.

وی افزود: برای این تعداد بسته حدود  280 میلیون تومان هزینه در نظر گرفته شده که از محل نیت مرحوم شادروان سیف‌الدوله خواهد بودو توزیع بسته ها با حضور مسئولان در مقبره سیف الدوله انجام می شود.

 مهدوی ارزش هر بسته مهر تحصیلی را ۳۰۰ هزار تومان برشمرد و گفت: سال گذشته  نیز حدود 3 هزار بسته مهر تحصیلی در اختیار دانش‌آموزان نیازمند در سطح شهرستان قرار گرفت .

 وی در ادامه  با اشاره به برنامه های انجام شده اداره اوقاف و امر خیریه ملایر در اربعین حسینی گفت:  با توجه به برگزاری همایش پیاده روی اربعین در سطح شهر ملایر از محل دفتر اماتم جمعه تا امام زاده عبد الله موکب اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در محل امام زاده عبد الله ملایر به زائران و عزادران خدمات دهی  با رعایت پروتکل های بهداشتی داشته است.

وی  افزود: در شب اربعین حسینی نیز از محل موقوفه حاج یعقوب نیز در ملایر مراسم تعزیه انجام شد.

وی همچنین مشارکت در برنامه های هفته دفاع مقدس از سوی اداره اوقاف و امور خیریه واربعین را از دیگر برنامه های ان اداره در این ایام دانست و تصریح کرد: برنامه های مختلفی نیز در دهه وقف در سطح شهرستان در دستور کار قرار دارد که طبق  دستور العمل  برنامه های آن اعلام خواهد شد.

کد خبر 1100105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha