آتش نشانان ترويج گران فرهنگ ايمنی و پيشگيری از حوادث هستند

شفیعیان از آتش‌نشانان به عنوان ترويج گران فرهنگ ايمنی و پيشگيری از حوادث و سوانح یاد کرد و گفت: آتش نشانان در هنگام وقوع حوادث طبیعی و انسان‌ ساز در خط مقدم امداد و نجات به آسیب دیدگان قرار دارند.

«مهدی شفیعیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: ایمنی رکن اصلی سلامت جسم و جان انسان ها بوده و آتش نشانان نماد ایثار و مظهر فداکاری هستند که جان خود را در راه امنیت و ایمنی دیگر انسان ها قرار داده تا آسایش را برای جامعه به ارمغان آورند.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: آتش‌نشانان پر تلاش و ترويج گران فرهنگ ايمنی و پيشگيری از حوادث و سوانح با عشق و با همه وجود در راه ایجاد آسایش و رفاه مردم کشورمان بی‌وقفه و شبانه‌روزی تلاش کرده و در هنگام وقوع حوادث طبیعی و انسان‌ ساز در خط مقدم امداد و نجات به آسیب دیدگان قرار دارند.

 

وی بیان کرد: آتش نشانان از هیچ تلاش و کوششی در جهت دستیابی به این امر مهم فروگذار نیستند و در خدمت‌رسانی به آسیب دیدگان ناشی از حملات دشمن به پالایشگاه در ۷ مهر ۱۳۵۹  برگ زرین دیگری از ایثار و جوانمردی را در دفتر این مرزوبوم ثبت کردند. 

 

شفیعیان ضمن گرامیداشت حماسه آفرینی ها و ایثار گری های فرشتگان خونین در عرصه خدمت رسانی به آسیب دیدگان حوادث و بلایای طبیعی و غیر طبیعی و فرارسیدن روز هفتم مهرماه آتش نشانی و ایمنی، خاطرنشان کرد: خدمات شبانه روزی، از خودگذشگی ها و جانفشانی های پرسنل آتش نشانی شهرستان جهرم در سنگر ایمنی و آسایش مردم به ویژه مشارکت در مقابله با شیوع ویروس کرونا ارج می نهیم.

کد خبر 1100131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha