رزمایش «همکلاسی مهربان» در سرایان برگزار شد

همزمان با هفته دفاع مقدس در سومین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه با عنوان پویش «همکلاسی مهربان» در هیئت علی اکبری شهر سرایان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در سرایان، سومین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه با عنوان پویش «همکلاسی مهربان» با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان سرایان امروز (۷ مهر) در هیئت علی اکبری این شهر برگزار شد.

 

این رزمایش با هدف اهدای لوازم التحریر و نوشت افزار به ۴۸۰ نفر از دانش آموزان نیازمند شهرستان و با مشارکت مدیریت آموزش و پرورش، سپاه، هلال احمر، اوقاف و امور خیریه، کمیته امداد سرایان و آستان قدس رضوی برگزار شد.


سرهنگ «حسین خدادای» فرمانده سپاه پاسداران اسلامی سرایان در این مراسم گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه با اعتبار بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال در شهرستان سرایان برگزار شده است.


وی با تقدیر از مشارکت ادارات و خیرین در این طرح بیان کرد: در سومین مرحله رزمایش مومنانه تعداد ۴۸۰ بسته تحصیلی به ارزش ۲۷ میلیون تومان در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.


فرمانده سپاه سرایان در ادامه بیان کرد: همزمان با توزیع نوشت افزار ۱۵۰ بسته غذایی و تعداد پنج سری جهیزیه به ارزش ریالی ۱۹۵ میلیون تومان نیز بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

 
وی هدف از اجرای طرح را اجرای فرامین رهبری و کمک به معیشت خانوادهای نیازمند و آسیب دیده از کرونا عنوان کرد.

 

کد خبر 1100136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha