هفتمین مرحله کمک مومنانه در گیلان به یاد شهید «علی لندی» انجام شد

دانش آموزان گیلانی به یاد همکلاسی آسمانی شان در هفتمین مرحله کمک مومنانه در استان به یاد شهید علی لندی ۴۴۰ بسته لوازم و التحریر را بین دانش آموزان نیازمند توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمد لطیفی» امروز (چهارشنبه، ۷ مهر) در حاشیه توزیع هفتمین مرحله کمک مومنانه دانش آموزی در گیلان در جمع خبرنگاران بیان کرد: در آغازین روزهای سال تحصیلی جدید و همزمان با شهادت دانش آموز قهرمان شهید «علی لندی» هفتمین مرحله کمک مومنانه توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان در سطح استان برگزار شد.

 

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گیلان اظهار کرد: امروز با ایثار غیرقابل وصف که از علی لندی، این شهید ۱۵ ساله مشاهده کردیم، بار دیگر اثبات شد که این خاک قهرمان پرور بوده و مکتب عاشورا طلایه‌دار تربیت فرزندان این دیار است.



وی با ابراز امیدواری از اینکه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان بیش از پیش به اهداف تربیتی برای دست یابی به نیروی تراز انقلاب اسلامی برسیم، از مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و خیّرین در این طرح مومنانه قدردانی کرد.



لطیفی همچنین اذعان کرد: دانش آموزان و خانواده های آنان با حضور و مشارکت فعالانه در این طرح، تبلوری از رسیدگی به همنوع، مواسات و همدلی را به نمایش گذاشتند.



وی گفت: امیدواریم با این حرکت کوچک بتوانیم بخشی از مشکلات دانش آموزانی که در این ایام کرونا دچار آسیب شده اند را برطرف کرده و دانش آموزان نیز با این حرکت خود بتوانند راه ۳۶ هزار شهید دانش آموز علی الخصوص شهید نوجوان «علی لندی» را ادامه دهند.



لطیفی خاطرنشان ساخت: دانش آموزان عضو انجمن های اسلامی و خانواده هایشان با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و تعدادی خیّرین به یاد دانش آموز شهید علی لندی ۴۴۰ بسته لوازم‌التحریر را بین دانش آموزان نیازمند در سطح شهرستان های استان توزیع کردند.

کد خبر 1100164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha