تخصیص ۶۱ میلیارد ریال بودجه تجهیزات آتش نشانی و اطفای حریق در فرودگاه پیام البرز

ثناگومطلق با اشاره به اهمیت ایجاد زیرساخت های اساسی در منطقه اقتصادی پیام در جهت پیشگیری از احتمال آتش سوزی گفت: ۶۱ میلیارد ریال بودجه تجهیزات آتش نشانی و اطفای حریق در فرودگاه پیام البرز اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « نادر ثناگومطلق» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر تخصیص ۶۱ میلیارد ریال به منظور بروز رسانی تجهیزات آتش نشانی در فرودگاه پیام گفت: به منظور پیشرفت و بروز رسانی تجهیزات آتش نشانی در منطقه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ۶۱ میلیارد ریال بودجه اختصاص یافته است. 

 

مدیرعامل فرودگاه اقتصادی پیام استان البرز افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی در منطقه اقتصادی پیام با توجه به بخش های باربری و مسافری نیازمند پیشگیری از مخاطرات احتمالی همچون آتش سوزی است که ضرورت این مهم ایجاب می کرد تا از تجهیزات آتش نشانی به صورت کامل بهره مندی شود. 

 

وی اظهار کرد: آموزش ایمانی و اطفاء حریق، برنامه ریزی جهت آمادگی عملیات در مرکز کنترل آتش نشانی و تمرین های سازمانی هماهنگی به منظور بهره مندی از زیرساخت های مرتبط با این موارد را ایجاب کرد.

 

مدیرعامل فرودگاه اقتصادی پیام استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: فراهم آوردن زیرساخت های لازم به منظور تحقق شعار سال و مانع زدایی در جریان رونق تولید از جمله اهداف منطقه اقتصادی پیام است. 

 

 

 

کد خبر 1100166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha