روند خدمت رسانی به زائران در مسیر بازگشت از در مرز شلمچه به خوبی در حال انجام است

خلیلیان با بیان اینکه روند خدمت رسانی به زائران در مرز شلمچه مطلوب است گفت: خوشبختانه زائران بدون هیچ مشکلی از مرز شلمچه وارد کشور می‌شوند و این مرز فقط برای ورود به خاک کشور باز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «صادق خلیلیان» ظهر امروز (چهارشنبه ۷ مهر) در حاشیه بازدید از روند بازگشت زائران و خدمات رسانی در مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه روند خدمت رسانی به زائران در مرز شلمچه مطلوب و به خوبی در حال انجام است و زائران بدون هیچ مشکلی از مرز شلمچه وارد کشور می‌شوند.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه دستگاه های متولی با وجود فرصت کمی که برای برنامه ریزی داشتند به بهترین شکل ممکن در حال خدمت رسانی به زائران در مرز شلمچه هستند، افزود: با برنامه ریزی انجام شده در ستاد اربعین استان خوزستان، تردد زائران اربعین حسینی در بازگشت به کشور در مرز شلمچه تسهیل شده و خدمات قابل قبولی در این گذرگاه مرزی به زائران ارائه می شود. 

 

وی با اشاره به جابجایی زائران در مرز شلمچه، تصریح کرد: با توجه به تامین وسایل حمل و نقل و استقرار اتوبوس در مرز شلمچه زائران به سهولت به نقاط مختلف کشور منتقل شوند. 

 

خلیلیان به ظرفیت سامانه حمل و نقل ریلی نیز اشاره کرد و ادامه داد: زائران در بازگشت از سفر عتبات عالیات می توانند برای سهولت در تردد و جابجایی آسان تر از ظرفیت حمل و نقل ریلی از خرمشهر به اهواز و هم از خرمشهر به تهران استفاده کنند. 

 

وی از تعطیلی مرز شلمچه برای ورود زائر به خاک عراق خبر داد و تاکید کرد: مرزبانی عراق اجازه ورود مسافر به این کشور را نمی دهد و مرز شلمچه فقط برای بازگشت زائران باز است.

 

کد خبر 1100172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha