بازماندگان شهیدان ذخایر ارزشمند این نظام و انقلاب هستند

يزداني بازماندگان شهیدان، را ذخایر ارزشمند این نظام و انقلاب عنوان کردوگفت: همه مسئولان باید با افتخار و سربلندی در خدمت‌گزاری به آنان پیش قدم شده و ایثار آنها را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛« محمد يزداني» در ديدار با خانواده شهيدان ميرکريمي در راستاي طرح ملي سه شنبه هاي تکريم در شاهرود ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس بيان کرد: شهدا و رزمندگان دفاع مقدس با از خودگذشتگي و ايثار جان خود را فداي انقلاب کرده اند و همه ما بايد پاسدار خون شهدا باشيم.

 

مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان سمنان با تأکید براینکه ایران اسلامی به واسطه فداکاری‌های شهدا و رشادت جانبازان ازگزند دشمنان در امان مانده ادامه داد:  امروز وظیفه‌ی ماست که قدردان رشادت‌های شهدا وجانبازان و رزمندگان باشیم.

 

وی با بيان اينکه پابوسي مادران و خانواده شهدا توفيق ارزشمندي براي همه ماست اضافه کرد :حرکت کردن در راه شهدا افتخار بزرگي است که نصيب ما شده است و هر چند نميتوانيم مانند شهدا باشيم اما مي توانيم در راه آنان گام برداريم.

 

يزداني با اشاره به اينکه خانواده مير کريمي بعنوان يکي از خانواده هاي داراي ۳ شهيد در استان سمنان است اظهارداشت: استان ما بايد قدردان اين خانواده که حق بزرگي بر گردن مردم استان دارد باشد.

 

مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان سمنان افزود: ايثار و رشادت رزمندگان در اين خانه از گذشته وجود داشته و با از جان گذشتي فرزندان براي زنده نگه داشتن انقلاب تلاش کردند و امروز نيز فرزندان اين خانواده در عرصه هاي مختلف کارآفريني و ... فعاليت دارند تا براي پويايي و حفظ انقلاب گام بلندي برداشته باشند.

کد خبر 1100205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha