پای گروه جهادی شهید«محمود رادمهر» به روستای زرین آباد سفلی ساری رسید

فرزین گفت: هشتمین مرحله از اردوی جهادی تخصصی دامپزشکی سازمان بسیج جامعه کشاورزی شهرستان ساری به مناسبت چهل و یک سالگی دفاع مقدس با حضور گروه جهادی شهید «محمود رادمهر» در روستای زرین آباد سفلی مرکز مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، «ندافرزین» امروز(7مهر) درهشتمین مرحله از اردوی جهادی تخصصی دامپزشکی سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه کربلا که به مناسبت هفته دفاع مقدس در روستای زرین آباد سفلی بخش مرکزی شهرستان ساری برگزار شد، اظهار کرد: این مرحله از اردوی جهادی همراه با تزریق واکسن و اهدای داروی رایگان با همت مومنانه گروه جهادی شهید مدافع حرم«محمود رادمهر» مدیریت بسیج کشاورزی مرکز استان و نیز با مشارکت و حضور میدانی اداره دامپزشکی مازندران همراه بوده است.

 

 

 مدیر بسیج جامعه کشاورزی سپاه شهرستان ساري افزود: این اردو در راستای کمک به حفظ سلامت دام و نیز افزایش بهره وری، رونق اشتغال و ایجاد رضایت و سودآوری به عنوان مهمترین منبع درآمدی مردم مناطق دوردست و کم برخوردار اجرا شد.

  مسئول گروه جهادي شهید رادمهر بسیج جامعه کشاورزی سپاه شهرستان ساري بیان کرد: این گروه از سال 98تاکنون در دو بخش بهداشت و درمان در حوزه دامپزشکی و کشاورزی فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق منویات رهبری مبنی بر برگزاری اردهای جهادی با هدف رفع نیاز اقشار کم درآمد جامعه این اردوها در طول سال برگزار می شود، افزود: اعضای این گروه واکسیناسیون دام های سبک، ویزیت رایگان، برگزاری دوره های آموزشی در رابطه با جایگاه، تغذیه و بهداشت دام و توزیع رایگان دارو را در دستور کار دارند.

فرزین اذعان کرد: با اجرای اردوهای جهادی، بالا بردن روحیه جهادی در اعضای کانون بسیج جامعه کشاورزی سپاه شهرستان ساري و کمک به اقشار کم درآمد، بهره برداران، کشاورزان و دامداران در روستاهای محروم ساری را پیگیرهستیم.

 

کد خبر 1100254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha