پلیس راهور نهبندان معرفی شد

طی مراسمی از زحمات سرهنگ بهروزی تقدیر و سروان الهامی به عنوان فرمانده پلیس راهور نهبندان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» امروز (7 مهر) در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهور شهرستان نهبندان ضمن گرامیداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: کار کردن در مجموعه نیروی انتظامی توفیقات و روحیات خاص خودش را می طلبد که مهمترین موضوع مردم داری و رعایت حقوق شهروندی است که به عنوان یک تکلیف سازمانی باید مد نظرپلیس راهور باشد.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه مدیریت میدانی در مسائل امنیتی حائز اهمیت است، افزود: بخشی از این مدیریت به تجربه، هوش و بخشی هم به آموزش های سازمانی بر می گردد تا پلیس راهور بتواند تصمیمی بگیرد که مردم از آن رضایت داشته بانشد.

 

بیکی با بیان اینکه در حوزه ترافیک اقدامات خوبی در شهرستان انجام شده که هنوز ناقص است، گفت: باید در درون شهری و برون شهری تصمیمات بیشتری اتخاذ شود تا فرهنگ درست رانندگی کردن را بتوانیم در سطح شهرستان افزایش دهیم و شاهد کاهش خطرات باشیم.

 

وی  تصریح کرد: برخورد پلس راهور در کنار اقدامات بازدارنده باید آموزش دهنده هم باشد و پلیس راه باید از فرصت توقف خودرو به بهترین نحو استفاده کرد.

 

فرماندار نهبندان از ظرفیت های قانونی و شورای ترافیک می توان برای بهبود اوضاع شهرستان استفاده کرد، افزود: با توجه به مصوبات شورای ترافیک این ظرفیت را دارد که طرح تفصیلی شهر را تغییر داد لذا این شورا بسیار حائز اهمیت است.

 

گفتنی است در این مراسم از زحمات سرهنگ بهروزی تقدیر و سروان الهامی به عنوان فرمانده پلیس راهور معرفی شد.

کد خبر 1100268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha