فعالیت ۲۰۰ نفر از کادر درمانی هلال احمر در کشور عراق

همتی فعالیت جمعیت هلال احمر را برون مرزی خواند و گفت: تعداد ۲۰۰ نفر از کادر درمانی جمعیت هلال احمر هم اکنون در کشور عراق به زائران خدمات رسانی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، «کریم همتی» عصر امروز (چهارشنبه ۷ مهر) در بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران، از استقرار ۶۵ تیم امداد و نجات در پایانه های مرزی شلمچه و مهران خبر داد و اظهار کرد: با توجه به موج بازگشت زائران اربعین حسینی از سفر عتبات عالیات به خاک کشور از طریق مرزهای شلمچه و مهران علاوه بر این تیم های امداد و نجات، سه بالگرد امداد رسانی در این مرزها مستقر شده و همچنین تعداد ۲۰۰ نفر از کادر درمانی جمعیت هلال احمر هم اکنون در کشور عراق به زائران خدمات رسانی می کنند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر کشور به ارسال ۶۰ هزار تست سریع کرونا توسط اکیپ های این جمعیت در دو مرز شلمچه و مهران اشاره کرد و افزود: این تست ها تهیه و به مرزهای شلمچه و مهران ارسال شده که در اختیار عوامل هلال احمر قرار گرفته است.

 

وی تصریح کرد: همچنین محموله دیگری از تست های سریع کرونا نیز توسط ماموران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی خوزستان و ایلام قرار گرفته است.

 

همتی فعالیت جمعیت هلال احمر را برون مرزی خواند و خاطر نشان کرد: با توجه به ماموریت هلال احمر خدمات درمان سرپایی در مسیر زائران اربعین از نجف تا کربلا ارائه شد.

 

وی یاد آور شد: ماموران جمعیت هلال احمر آبادان و خرمشهر در مرز شلمچه مستقر و در امر غربالگری کرونا به کادر درمانی علوم پزشکی کمک می کنند.

 

کد خبر 1100283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha