بیمارستان شهید بهشتی به مکانی شاداب، فرهنگی و معنوی تبدیل می شود

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی استان بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به مکانی فرهنگی و معنوی تبدیل می شود.

حجت الاسلام «موسی برسیاه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: بیمارستان شهید بهشتی که فعالیت خود را از سال 1352 آغاز کرده، یکی از قدیمی ترین، شلوغ ترین و دغدغه مندترین بیمارستان های استان کهگیلویه و بویراحمد است.

 

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بیمارستان شهید بهشتی یاسوج حدود 300 کارمند دارد، گفت: وجود این بیمارستان در مرکزیت شهر یاسوج باعث شده که با طیف عظیمی از مردم و بیماران سر و کار داشته باشد و خلاء برنامه های شاد فرهنگی و مذهبی در این مکان احساس می شود.

 

وی در ادامه، به تفاهم نامه مرکز رسیدگی به امور مساجد استان و معاونت اجرایی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اشاره کرد و یادآور شد: طبق این تفاهم نامه بیمارستان شهید بهشتی به مکانی فرهنگی در سایه برگزاری نماز جماعت، اجرای برنامه های مختلف در مناسبت های مختلف انقلابی و اسلامی تبدیل می شود.

 

حجت الاسلام برسیاه ارتباط با بیماران، کارمندان، ایجاد نشاط و شادابی در بیمارستان برای بیماران و پرسنل، تشکیل تیم فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی، سرکشی از بخش ها به صورت مداوم، ارائه مشاوره دینی به بیماران و همراهان آنها، ارتباط با خانواده کارمندان بیمارستان، برگزاری اردوهای فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، بیان احکام شرعی پزشکی و ... را از جمله مواردی دانست که در بیمارستان شهید بهشتی انجام خواهد شد.

 

این مدیر فرهنگی که چندماهی است فعالیت خود را به صورت میدانی با سرکشی از مساجد و بررسی مشکلات آنها آغاز کرده، افزود: این برنامه ها ابتکاری بوده و در سایه برگزاری نماز جماعت، می توان این فعالیت های متنوع را انجام داد.

کد خبر 1100310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha