انعقاد قرارداد اوقاف آستارا با اتحادیه موسسات قرآنی

مهدوی از انعقاد قرارداد اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا با اتحادیه موسسات قرآنی استان گیلان خبر داد.

«جمشید مهدوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه ضروری است.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا افزود: ما اگر بتوانیم جامعه را به سمت آموزه‌های دینی و قرآنی سوق دهیم بسیاری از مشکلات موجود که در حوزه‌های گوناگون با آن مواجه هستیم برطرف می‌شود.

 

وی از انعقاد قرارداد اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا با اتحادیه موسسات قرآنی استان گیلان خبر داد و تصریح‌کرد: این انعقاد قرارداد به منظور اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی در شهرستان آستارا و با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه انجام شد.

 

مهدوی با بیان‌اینکه در قالب این قرارداد امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا و امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) این شهرستان هشت برنامه قرآنی را در ۶ ماهه دوم سال جاری اجرا می‌کند، گفت: این برنامه‌ها با همکاری سه موسسه فعال قرآنی شهرستان آستارا اجرا می‌شود.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: تربیت حافظ کل، تربیت حافظ جز ۳۰، برگزاری محافل قرآنی، برگزاری دوره های روخوانی و روانخوانی و برگزاری کرسی های تلاوت از جمله برنامه‌هایی است که قرار است در ۶ ماهه دوم سال در شهرستان آستارا اجرا شود.

کد خبر 1100329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha