آتش نشانی، ناجی ۱۹۴ نفر در گلپایگان شد

خلج، با اشاره به ۳۸۲ عملیات صورت گرفته در یک سال اخیر توسط نیرو های آتش نشانی های شهر گلپایگان که تنها ۱۷۷ مورد آن حریق بوده است از ۱۹۴ مورد نجات افراد در حوادث مختلف خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، «مهدی خلج» در آیین تقدیر از آتش نشانان شهرستان گلپایگان  از تماس ۱۸ هزار و ۲۵۰ نفر با ۱۲۵ خبر داد و گفت: آتش نشانی شهرگلپایگان ۳۸۲ عملیات در یک سال اخیر انجام داده است که ۱۷۷ مورد مواجه با حریق و ۲۰۵ حادثه دیگر بوده است که ۱۲ مصدوم و ۱۹۴ مورد نجات افراد و یک فوتی در محل حریق، نتیجه این عملیات ها بوده است و بیشتر تماس های مردمی برای دریافت مشاورهای ایمنی بوده است.
مسئول سازمان آتش نشانی شهر گلپایگان، آموزش های مجازی و دوره ای ضمن خدمت صعود، فرود و غواصی و غیره، بازدید ایمنی از پاساژها و ادارات و پارکینگ ها و تامین نیروی آماده به خدمت در طول سال از برگزاری مسابقات تا مراسم چهارشنبه سال را از مهم ترین فعالیت های این نهاد در یک سال اخیر بیان کرد.


 در ادامه «پیمان شکرزاده» پاسداشت شهدای آتش نشانی و ترویج ایمنی و پیشگیری از حوادث را از دلایل نام گذاری روز آتش نشانی برشمرد و مطرح کرد: پایان کار ساخت و ساز در آینده نزدیک‌ب دون بازدید و تائید واحد آتش نشانی برای اولین بار در شهرستان گلپايگان داده نمی شود.
شهردار گلپايگان از تغییر وضعیت کاری هشت نفر از پرسنل آتش نشانی شهرگلپایگان خبر داد.


 در ادامه «حسین یارمحمدیان» با یادآوری اینکه هشت تیم ثابت و سیار واکسیناسیون در گلپایگان فعال است، بیان کرد: واکسیناسیون شهرستان گلپايگان همواره در میان سه رتبه نخست واکسیناسیون استان اصفهان قرار دارد و واکسیناسیون دانش آموزی در محل تحصیل توسط تیم های سیار انجام می شود.
فرماندار گلپايگان با تبیین اینکه اگر ۸۰ درصد مردم شهرستان واکسن تزریق کنند، وضعیت مدیریت پاندمی کرونا متحول می شود ، خواستار استقبال بیشتر مردم با هدف رسیدن به یک وضعیت مطلوب برای شهرستان گلپايگان شد.


به گزارش شبستان، در این مراسم از آتش نشانان شهرستان گلپايگان تجلیل شد، سپس آتش نشانان اجرای مانور خودرویی، را در گلزار شهدای شهر گلپایگان و ادای احترام به آنها، روز آتش نشان را پاس داشتند. 

 

شهرداری گلپایگان ۱۹ نیروی آتش نشان دارد که هم اکنون تنها چهار نفر از آنها شرکتی هستند و باقی آنها تبدیل وضعیت شدند./

کد خبر 1100339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha