مسابقات قرآنی محلی برای شناسایی استعدادهای قرآنی/ برگزاری مرحله بین المللی مسابقات قرآنی در اسفند ماه امسال

قره شیخلو گفت: مسابقات قرآنی محلی برای شناسایی و معرفی استعدادهای قرآنی به کشور و مردم و همچنین الگوسازی برای جوانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مهدی قره شیخلو» شامگاه گذشته (چهارشنبه ۷ مهر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه بیش از ۴۰ سال است که مسابقات رسمی قرائت و حفظ قرآن کریم را برگزار می کند و امسال چهل و چهارمین دوره از مسابقات قرآنی برگزار شد.
 
 
 
رئیس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: برگزیدگان مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم وارد مرحله نیمه نهایی و کشوری می شوند و منتخبین مرحله کشوری به عنوان نمایندگان قرآنی جمهوری اسلامی ایران به مرحله بین المللی این دوره از مسابقات راه می یابند.
 
 
 
وی بیان کرد: اخیرا نیز سینا طباخی، یکی از حافظان قرآنی کشورمان از شهر تبریز در مسابقات بین المللی قرآن کریم در کشور کرواسی  موفق به کسب رتبه نخست شدند.
 
 
 
قره شیخلو بیان کرد: مسابقات قرآنی محلی برای شناسایی و معرفی استعدادهای قرآنی به کشور و مردم و همچنین الگوسازی برای جوانان است.
 
 
 
رئیس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: آمار شرکت کنندگان در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم نسبت به سال قبل سه برابر شده است و حدود ۳۱ هزار نفر از رشته های مختلف در این دوره از مسابقات قرآنی ثبت نام کردند که ابتدا در مرحله شهرستانی و سپس استانی با یکدیگر رقابت کردند.
 
 
 
وی اضافه کرد: در اوایل آبان ماه امسال مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه برگزار می شود و در آذرماه و دی ماه مرحله نهایی و ملی مسابقات قرآنی برگزار خواهد شد.
 
 
 
قره شیخلو تاکید کرد: سی و هشتمین مرحله بین المللی مسابقات قرآن کریم نیز در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
 
 
کد خبر 1100340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha