دیدار فرمانده سپاه و رئیس بنیاد شهید حاجی آباد با خانواده شهید مدافع حرم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان حاجی آباد با حضور در منزل نخستین شهید مدافع حرم عبدالحمید سالاری با خانواده و بازماندگان این شهید دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان حاجی آباد، سرهنگ « محمد سالاری »، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان حاجی آباد در این دیدار گفت: خانواده شهدا و ایثارگران یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل و سرکشی از آنان، رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را برای همه تداعی می‌کند.

 

وی افزود: آرامش و امنیت امروز، مدیون از خودگذشتگی شهدا و صبر و مقاومت خانواده‌ آنان است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان حاجی آباد اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا از جمله وظایف مهم بسیج و سپاه بوده است و باید به عنوان یک فرهنگ بین مسوولان نهادینه شود.

 

حجت الاسلام « احمدی نیا »، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد نیز در این دیدار با اشاره به اینکه شهدا با خدا معامله کرده اند، تصریح کرد: یاد و نام شهدا همیشه در دل‌ها زنده است و اگر این شهدا نبودند؛ امروز ما به این راحتی و آرامش نمی‌توانستیم زندگی کنیم.

 

وی افزود: بسیار خوشحالیم که توانایی این را داریم که بتوانیم از خانواده‌ شهدا و ایثارگران سرکشی و بازدید کنیم و تا حد توان در خدمت آنان باشیم.
 

 

« شهبازی »، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان حاجی آباد نیز در این دیدار گفت: شهدا پرچمداران راستین عرصه‌های عشق و معرفت هستند و سرکشی و همکاری و ارتباط با خانواده‌ آنان موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

 

وی افزود: مسوولان باید همواره برای آرمان‌های شهدا و راه آنان گام بردارند و اجازه ندهند که خون شهدا پایمال شود.

 

در پایان این دیدار توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران حاجی آباد لوح سپاس و هدایایی به‌ رسم یادبود به خانواده شهید عبدالحمید سالاری اهدا شد.

 

شهید عبدالحمید(امید) سالاری،نخستین شهید مدافع حرم استان هرمزگان متولد ۲ شهریور سال ۱۳۵۵ در روستای سردَر سیرمند از توابع شهرستان حاجی‌آباد استان هرمزگان است.

 

شهید سالاری سرانجام سوم آذر سال ۹۴ مصادف با ۱۲ صفر در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در درگیری با گروه تروریستی تکفیری داعش در روستای تل دادین در جنوب شهر حلب سوریه به شهادت رسید.پیکر مطهر این شهید بزرگوار ۱۵ آذر سال ۹۴ در روستای زادگاهش سردَر حاجی‌آباد آرام گرفت.

 

 

 

کد خبر 1100360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha