ورزش و تفریحات سالم از مؤلفه‌های سبک زندگی ایرانی اسلامی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: ورزش، نشاط و تفریحات سالم از مؤلفه‌های سبک زندگی ایرانی اسلامی است و مجموعه درمانی ۱۹ مهر گامی در جهت تحقق سبک زندگی اسلامی ایرانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» امروز پنج شنبه هشتم مهرماه، در آیین افتتاح مجموعه آبی و درمانی ۱۹ مهر بجنورد که در دهکده مقاومت بسیج برگزار شد، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سال ۹۹ در جمع مردم خراسان شمالی برای اولین‌بار موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی را مطرح کردند، افزود: سبک زندگی اسلامی ایرانی بدون تردید سبک کامل و با تمام ظرفیت‌ها و مولفه‌های مورد نیاز هر گروه سنی و یا هر طیف جمعیتی است.


 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه تمام مؤلفه‌ها در سبک زندگی اسلامی ایرانی موجود است، اضافه کرد: یکی از این مؤلفه‌ها، ورزش، نشاط و تفریحات سالم است که در همه گروه‌های سنی نیاز داریم نشاط و تفریحات سالم وجود داشته باشد که ارائه چنین مجموعه‌ای در واقع در جهت اعتلای یکی از مؤلفه‌های سبک زندگی اسلامی ایرانی است.

 

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه ورزش، نشاط و تفریحات سالم در سلامت جسم و روح افراد جامعه تاثیر گذار است، تصریح کرد: مجموعه دهکده مقاومت خراسان شمالی نیز با هدف رعایت ارزش‌های اسلامی ایرانی فارغ از ارزش‌های غربی به دنبال تحقق سبک زندگی اسلامی ایرانی است.

 


رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هیچ ملتی مانند ملت ایران مورد هجوم فرهنگی قرار ندارند، تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال این هستند که ظرفیت‌های ما را ناچیز جلوه دهند و تلاش می‌کنند جوانان ما را از مسیر آینده سازی منحرف کنند که در این مدت نتوانستند به اهداف نامبارک خود دست یابند.

 

کد خبر 1100361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha