روستاگردی مسئولان/ ارتباط مستقیم با مردم باعث رشد نظام مقدس جمهوری اسلامی است

فرمانداران و مسئولان رضوانشهر و فومن با حضور در جمع مردم روستاهای این شهرستان‌ها از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شده و ارتباط مستقیم با مردم را عامل رشد، پیشرفت، بالندگی و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانند.

خبرگزاری شبستان_گیلان، مائده فلاحتکارضیابری: یکی از مهمترین آرمان‌های امام خمینی(ره) تحقق عدالت اجتماعی، کم شدن فاصله طبقاتی، رفع تبعیضات ظالمانه و رسیدگی به قشر مستضعف بود که همواره در کلام و پیام امام موج می‌زد.

 

حضرت امام راحل نیز به تأسی از سیره اهل بیت(ع) توجه و رسیدگی به نیازمندان را از مهمترین وظایف مسئولان می‌دانستند و همیشه تاکید داشت که جهت‌گیری نظام و انقلاب اسلام ارزش‌گذاری به حمایت از محرومان است.

 

در راستای تاکید اسلام بر تکریم محرومان فرمانداران و مسئولان فومن و رضوانشهر سرکشی از روستاهای این شهرستان‌ها را به عنوان یکی از اولویت‌های خود دنبال می‌کنند و از نزدیک به صورت چهره به چهره با مردمان روستا ارتباط برقرار کرده و مشکلاتشان را جویا می‌شوند.

 

 

*ارتباط مستقیم با مردم عامل رشد نظام مقدس جمهوری اسلامی است

«محمود قاسمی» با حضور در روستایی ییلاقی چروده و اندل بخش پره سر اظهار کرد: وظیفه ما مسئولین خدمت به مردم است که همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده‌اند و هستند.

 

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های اصلی مسئولین ارتباط مستقیم با مردم است افزود: همین ویژگی عامل رشد، پیشرفت، بالندگی و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

 

وی با تاکید بر اینکه حضور مسئولین در میان مردم یک وظیفه است که باید به نحو احسن به انجام برسد گفت: شاید نتوانیم تمامی مشکلات را برطرف کنیم ولی از هیچ کوششی در رفع مشکلات مردم دریغ نکرده و توجه و رسیدگی به مشکلات مردم را وظیفه خود می‌دانیم.

 

قاسمی خطاب به مدیران شهرستانی تاکید کرد: مدیران شهرستانی با حضور در میان مردم و عملکرد خود در جهت رضایتمندی مردم بیش از پیش تلاش کنند.

 

 

*لزوم اهتمام مدیران در رسیدگی به مشکلات مردم

«محمدرضا محسنی» در آخرین روز از بازدیدهای میدانی، در دهستان‌های مختلف شهرستان اظهارکرد: این بازدید به منظور احصای مشکلات مردم و روستاییان در نقاط مختلف این دهستان شامل روستاهای گشت رودخان، گوراب پس، ملسکام و قلعه رودخان انجام شد.

 

فرماندار فومن با بیان اینکه هدف از این بازدید، حضور مسئولین در روستاها و اطلاع از مسائل و مشکلات روستاییان است، بر اهتمام مدیران در رسیدگی به مشکلات مردم تاکید کرد و افزود: قصد داریم با بازدید از روستاها و دیدار با مردم و گفتگو با ایشان، اهم مشکلات مناطق مختلف را احصاء و به منظور رفع آن برنامه‌ریزی کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه از عمر طرح هادی روستای گوراب‌پس بیش از ۱۵ سال می‌گذرد گفت: ۶۰ روستا خبر داد که از زمان بازبینی آن ها سال ها گذشته است.

 

محسنی با اشاره به اینکه حضور مسئولان و توجه به مشکلات مردم از برکات خون شهدا و از دستاوردهای انقلاب است، از اهتمام دولت برای رسیدگی به مسائل و درخواست های مردم خبر داد و تصریح کرد: گذشت ۱۸ سال از زمان لازم تصویب آخرین طرح هادی روستای قلعه رودخان حاکی از لزوم رسیدگی به این موضوع است و در سال جاری بازبینی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سعی داریم با افزایش اعتبارات، به ویژه با بهره گیری از ظرفیت نماینده شهرستان، تعداد بازبینی طرح های هادی را در سال جاری افزایش دهیم.

 

گفتنی است، روستاگردی مسئولان راه رسیدگی به مطالبات مردم مردم و پیگیری نیازهای انها را تهسیل می‌دهد و باعث می‌شود مشکل آنها در سریعترین زمان ممکن رسیدگی و برای رفع آن تصمیم لازم اتخاذ شود.

کد خبر 1100390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha