۱۷ ربیع الاول، نهضت خدمات مومنانه کلید می خورد

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه از ۱۷ ربیع الاول یک ارتقا و اعتلا در نهضت کمک مومنانه را شاهد خواهیم بود، گفت: این مهم نهضت خدمات مومنانه است که در زمینه هایی از جمله اشتغال و رفع بیکاری جوانان و ازدواج آسان صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «سردار غلامرضا سلیمانی» امروز پنج شنبه هشتم مهرماه در آیین رزمایش کمک های مومنانه که در دهکده مقاومت بسیج بجنورد برگزار شد، گفت: دنیا از نهضت کمک های مومنانه در ایران الگو گرفته به طور مثال در حال حاضر لبنان نیز این اقدام خداپسندانه را اجرا می کند.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهارکرد: امروز در ادامه نهضت کمک های مومنانه در دهه آخر صفر در خراسان شمالی با همت سپاه جواد الائمه استان ۲۵ هزار بسته معیشتی و لوازم‌التحریر با اولویت بیماران و نیازمندان توزیع می شود.

 

وی افزود: در طول ۱۸ ماه گذشته که رهبر معظم انقلاب مردم را به مواسات، همدلی و کمک مومنانه توصیه کردند، جلوه های بسیار زیبا، وصف ناشدنی و باشکوهی از ملت ایران تحقق پیدا کرد که یکی از آن جلوه ها امروز در خراسان شمالی شاهد بودیم.

 

سردار سلیمانی با بیان اینکه خراسان شمالی نیز در این زمینه از استان های برتر و برجسته در کشور بوده است، بیان کرد: از ۱۷ ربیع الاول یک ارتقا و اعتلای در نهضت کمک مومنانه توسط ملت ایران شاهد خواهیم بود که آن نهضت خدمات مومنانه خواهد بود که در سایر موضوعات به ویژه نیازهای جوانان در زمینه های مختلف از جمله اشتغال و رفع بیکاری جوانان و ازدواج آسان صورت خواهد گرفت.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در اجرای این نهضت بسیج به عنوان پیش قراول ملت ایران در این میدان نقش آفرینی خواهد کرد و بااستفاده از ظرفیت های مردمی در سراسر کشور نهضت خدمات مومنانه را به پیش خواهد برد.

 

وی با بیان اينکه امام راحل نیز بر انجام واجبات و خدمت و کمک به مردم بسیار تاکید داشتند، اظهارکرد: کمک های مومنانه و نقش آفرینی در عرصه سلامت و مبارزه با ویروس کرونا نیز از جمله اقدامات انقلابی و جهادی و خودپسندانه است.

 

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه در مسیر نقش آفرینی در پروژه های محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مردم بسیج آمادگی کامل دارد، عنوان کرد: در هر استان براساس برنامه های توسعه ای مربوطه تلاش شود تا کاستی های موجود رفع شود و تنها باید منتظر اقدام دستگاه ها نباشیم.

 

 

کد خبر 1100419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha