اعلام روز شمار دهه وقف امسال در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از اعلام روزشمار دهه وقف در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت‌الاسلام «عباس نصیرالاسلامی» امروز (۸ مهر ماه) از اعلام روزشمار دهه وقف که از تاریخ دوازدهم مهرماه لغایت بیست و یکم مهرماه سال‌جاری در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود، خبر داد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دوازدهم مهرماه نخستین روز دهه وقف در سال‌جاری به نام وقف، رسانه، تکریم واقفان خیراندیش نام گذاری شده است.

 

نصیرالاسلامی گفت: سیزدهم مهرماه به نام وقف، ترویج فرهنگ قرآن، عترت و مهدویت و چهاردهم مهرماه به نام وقف خدمات فرهنگی و اجتماعی به جامعه و پانزدهم مهرماه آخرین روز ماه صفر و همزمان با شهادت امام رضا علیه السلام به نام وقف، بقاع متبرکه و ترویج فرهنگ زیارت نام گذاری شده است.

 

وی در ادامه گفت:  شانزدهم مهرماه به نام وقف، کاهش آسیب‌های اجتماعی و هفدهم مهرماه به نام وقف، توسعه فرهنگ و تمدن اسلامی و هیجدهم مهرماه به نام وقف، توسعه آموزش و پژوهش و حمایت از نخبگان و موسسات دانش بنیان نام گذاری شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: نوزدهم مهرماه به نام وقف، سلامت و بهداشت جامعه و بیستم مهرماه به نام وقف، اشتغال و تولید و بیست و یکم مهرماه آخرین روز دهه وقف در سال‌جاری به نام وقف جمعی و توسعه مشارکت های اجتماعی نام گذاری شده است.

 

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی در پایان گفت: بیست هفتم ماه صفر تا ششم ربیع الاول برابر با دوازدهم مهرماه لغایت بیست و یکم مهرماه به نام دهه وقف نام گذاری شده که به همین مناسبت ویژه برنامه های با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

کد خبر 1100433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha