یادواره شهدا در مدرسه دخترانه صدرا قروه برگزار شد

مراسم یادواره شهداء در مدرسه دخترانه علوم و معارف اسلامی شهرستان قروه با حضور جمعی از مسئولان و خانواده شهدای این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، آیت الله حسینی استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم با اشاره به جایگاه شهدا و نقش شهدا در زندگی همه انسان‌ها اظهار کرد: همان طوری که کار معلم سوختن و ساختن است و با فکر و قلم خود جامعه را هدایت می‌کند، کار شهدا معامله عشق و از خود گذشتگی برای رسیدن به خدا بود نه تعلقات دنیوی، و این شهدا هستند که همچون معلمی دلسوز راه و رسم زندگی را به ما می‌آموزند.

 

وی افزود: شهدای والامقام دوران دفاع مقدس در تقویت انقلاب اسلامی و استقرار حکومت اسلامی نقش آفرینی کردند و برگزاری یادواره شهدا در دهه فجر اقدامی ارزشمند در تجلیل از یاد و خاطره آنان است.

 

آیت الله حسینی گفت: شهدا، آبروی هر شهری هستند و همه ما به شهیدان حق علیه باطل که از همه چیز خود گذشتند تا اسلام و ایران بماند، مدیونیم و این دین را باید با حفظ نظام مقدس اسلامی و جلوگیری از مفاسد و نفوذ دشمنان در فرهنگ کشورمان به ظهور برسانیم.

 

این استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: شهدا عامل سعادت و سلامت جامعه هستند و باید پیروی از مکتب شهدا سرلوحه تمامی برنامه‌های جامعه قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد: استقبال جوانان ما از یادواره‌های شهدا نشان می‌دهد که نسل‌های سوم و چهارم انقلاب با عزت و افتخار کامل از شهدا و ایثارگران الگوگیری می‌کنند و آنها را سرمشق خود قرار داده‌اند.

 

آیت الله حسینی با اشاره به هجمه‌های سنگین دشمنان در مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: دشمنان امروز بعد از سه دهه انواع ابزارها و امکانات خود را به کار گرفته‌اند تا بتوانند در مسیر انقلاب و راه افتخارآمیز شهدا خلل و خدشه‌ای وارد کنند.

 

گفتنی است، در این مراسم زنگ ایثار و مقاومت توسط مسئولان به صدا درآمد و در پایان نیز از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و دانش‌آموزان برتر تجلیل شد.

کد خبر 1100458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha