«دولت، جامعه و تمدنِ» اسلامی با کار و تلاش برپا می شود نه الفاظ

آیت الله عبادی با اشاره به مراحل تشکیل تمدن اسلامی، گفت: تاکنون نظام اسلامی و قانون و مجلس در کشور تشکیل شده است، معطلی ما در این بین برای دولت اسلامی و جامعه اسلامی و در نهایت تمدن اسلامی است که با کار و تلاش برپا می‌شود و نه الفاظ.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (8 مهر) در دیدار جمعی از اعضا و کارکنان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان جنوبی ضمن شنیدن گزارش اقدامات صورت گرفته توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) طی چند سال گذشته در خراسان جنوبی، بر اهمیت کار رسانه ای و اطلاع رسانی این اقدامات تاکید کرد و گفت: بنده بارها تاکید کردم که دستگاههای مختلف حاکمیتی اقداماتی که در مناطق مختلف استان انجام می دهند را به مردم بگویند، چراکه مخاطب اصلی آنها مردم هستند.

 

وی با اشاره به سوء استفاده دشمنان و بدخواهان نظام از برخی بی تدبیری ها و مشکلات کشور و بزرگ کردن بیش از حد آنها در راستای القای یاس و ناامیدی بین مردم، اظهارداشت: دشمنان نظام و انقلاب چنانچه بتوانند با تبلیغات سوء خود به هر طریقی برای ایجاد بدگمانی و ناامیدی بین مردم، متوسل می شوند، لذا می بایست که همه نهادهای خدمت‌رسان و وزارتخانه‌ها، انواع خدماتی که به مردم می دهند را اطلاع رسانی کنند.

 

امام جمعه بیرجند بر اطلاع رسانی و مخابره اخبار امیدآفرین از اقدامات صورت گرفته در روستاها و مناطق کم برخوردار استان توسط نهادهایی که این اقدامات را صورت داده اند، تاکید کرد و اظهارداشت: این اطلاع رسانی جبهه مقابل تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم است که ضرورت دارد هر چه بیشتر صورت گیرد.

 

آیت الله عبادی اظهار امیدواری نسبت به اجرای سیاست های گام دوم انقلاب با روی کار آمدن دولت سیزدهم کرد و گفت: گام دوم انقلاب در واقع یک پیشگویی کرامت گونه از سوی رهبر معظم انقلاب بود که در شرایطی که بیگانگان و غرب پرستان در ساز ناامیدی می دمیدند، رهبری روح امید را با این بیانیه در جامعه دمیدند.

 

وی افزود: برخلاف همه تصورات و توطئه‌های دشمنان، با عنایت خداوند دولت سیزدهم روی کار آمد که کار خود را براساس ارزش های انقلاب شروع کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مهمترین شرط در پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب و اهداف انقلاب اسلامی، انجام به موقع و درست وظایف کاری هر فردی در جامعه است، گفت: وقتی می‌گوییم انقلاب یعنی اینکه همه ما باید برای پیشرفت و آبادانی کشور کمک کنیم و درگیر باشیم.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه در گذشته کشور، مردم و فرهنگ در دست بیگانه بود و او هر سرنوشت شومی را برای ما می نوشت، اظهارداشت: مردم انقلاب کردند تا کار را از دست دشمن گرفتند و خودشان انجام دهد.

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب یعنی خودباوری و تکیه به خود، گفت: امید است که تجربه های بیش از 40 سال و آسیب هایی که از جانب نیروهای نفوذی بر مردم وارد شد و باعث سختی های فراوان و رنجش مردم شد، به ما در رسیدن به تمدن اسلامی کمک کند.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به مراحل تشکیل تمدن اسلامی، اظهارداشت: نظام اسلامی و قانون و مجلس تاکنون در کشور تشکیل شده است، معطلی ما در این بین برای دولت اسلامی وجامعه اسلامی و در نهایت تمدن اسلامی است که با کار و تلاش برپا می‌شود و نه الفاظ.

 

 

کد خبر 1100463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha