هنر، تأثیرگذارترین روش برای انتقال مفاهیم ایثار و شهادت است

فتایی، به تأثیر هنر در انتقال ارزش ها بین نسل نو اشاره کرد و گفت: از این ظرفیت باید به خوبی برای انتقال مفاهیم ایثار و شهادت استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «احمدحسین فتایی»، امروز(8مهر) در اختتامیه پنجمین جشنواره استانی فانوس اظهار داشت: تأثیرگذارترین روش برای انتقال مفاهیم ایثار و شهادت هنر است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: امروز که در دهه پنجم انقلاب هستیم با از این ظرفیت تأثیرگذار بیشتر از گذشته استفاده شود.

 

وی با بیان اینکه هیچ ظرفتی بالاتر از ظرفیت هنر نیست، ادامه داد: همه شاخه های هنر تأثیرگذار و ارزشمند هستند و با استفاده از این ظرفیت ها باید ارزش ها به خوبی و درستی بین نسل جوان و اینده منتقل شود.

 

فتایی بر ضرورت حمایت از هنرمندان تأکید کرد و گفت: امید است متولیان امر کمک ویژه ای به بخش فرهنگ و هنر داشته باشند و با حمایت از هنرمندان در رشته های مختلف بتوان از این ظرفیت ها به خوبی بهره مند شد.

 

وی یادآور شد: امسال 114 اثر در جشنواره استانی فانوس تولید شده که برای هر اثر زحمات زیادی کشیده شده است و30 اثر به بخش کشوری راه پیدا کرده است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تولید این آثار را ارزشمند خواند و گفت: این نشان از وجود هنرمندان توانمند در رشته های مختلف هنری در استان است.

 

وی با اشاره به اینکه امسال کنگره ملی 6هزار و 300 شهید در لرستان برگزار می شود، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم که آثار و خدماتی در شأن شهدای استان لرستان ارائه کرده و از ظرفیت فرهنگ و هنر برای ادای دین شهدا به خوبی استفاده کنیم .

 

کد خبر 1100478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha