اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی مطالبه مردمی است

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی مطالبه مردمی است، طرح ارتقای امنیت اجتماعی به صورت مستمر در مناطق حاشیه ای شهر کوهدشت اجرایی می شود.

سرهنگ «نبی الله قاسمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف مقابله با آسیب های اجتماعی و ارتقای نظم و امنیت اجتماعی برگزار می شود.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق حاشیه ای شهر کوهدشت خبر دادو افزود: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی مطالبه مردم است.

 

وی بیان کرد: منظور ارتقای امنیت در مناطق حاشیه ای شهر کوهدشت و با توجه به درخواست به حق شهروندان مبنی بر وجود برخی ناهنجاری ها و جرایم در این مناطق، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با حضور عوامل کلانتری و یگان امداد اجرا شد.

 

سرهنگ قاسمی با اشاره به هماهنگی با مقام قضائی، ادامه داد: در این طرح 25 معتاد ولگرد، 5 نفر از فروشندگان موادمخدر ، 25 نفر از متهمین تحت پیگیرد قضایی و نیز 4 نفر عاملان نزاع و درگیری در سطح شهر دستگیر و مقادیری موادافیونی نیز از آنها  کشف شد.


قاسمی  با بیان اینکه در این خصوص 15 دستگاه موتورسیکلت و خودرو توقیف شد افزود: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از مطالبات مردم است و این موضوع بصورت مستمر در دستور کار پلیس است.

 

فرمانده انتظامی کوهدشت مردم را بازوان نیروی انتظامی خواند و گفت: نیروی انتظامی با هوشیاری از نظم و امنیت جامعه صیانت می کند.

کد خبر 1100484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha