گروه جهادی خواهران حضرت زینب (س) یاسوج «موکب اربعینی» برپا کرد

مسئول گروه جهادی حضرت زینب (س) گفت: به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد اولین موکب ویژه خواهران در شهر یاسوج با هدف احیای نهضت قیام عاشورا برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، به همت ستاد امر به معروف ‌و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد، موکب گروه جهادی حضرت زینب (س) به  عنوان اولین موکب ویژه خواهران، به پیشنهاد نماینده ولی فقیه (رئیس ستاد استان) در شهر یاسوج برپا شد.

 

مسئول گروه جهادی حضرت زینب سلام الله علیها اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت اربعین حسینی موکبی در سطح شهر یاسوج بر پا و با هدف زنده نگه داشتن پیاده روی اربعین و احیای امر به معروف و نهی از منکر که هدف اصلی نهضت عاشورا است برپا شد.

 

توحیدی با اشاره به برنامه های این موکب گفت: ایستگاه صلواتی، توزیع صدها بسته های فرهنگی متنوع با موضوع ایثار و شهادت، عفاف و حجاب و هدیه کتابچه سه دقیقه در قیامت به سوگواران اباعبدالله الحسین علیه السلام اهدا شد.

 

وی افزود: منابع مالی موکب کاملاً مردمی بوده و مورد استقبال خوب مردم خیرخواه و ولایتمدار استان قرار گرفت. امید است که مقبول درگاه حق تعالی و وجود سراسر نور سرور و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) قرار گیرد.

 
کد خبر 1100574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha