اقامه نماز جمعه شهر یاسوج توسط حجت الاسلام موسوی اعظم

نماز جمعه این هفته شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به امامت حجت الاسلام «سید علی صالح موسوی اعظم» اقامه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نماز جمعه این هفته شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد فردا (۹ مهر ماه) به امامت حجت الاسلام والمسلمین «سیدعلی صالح موسوی اعظم» امام جمعه موقت شهر یاسوج اقامه می شود.

✨﷽✨

💠 يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا إِذا نُودِيَ لِلصَّلاةِ مِنْ يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلي‏ ذِکْرِ اللَّهِ
🔸 اى مؤمنان ؛ چون براى نماز در روز جمعه بانگ (اذان) داده شود، به سوى ذکر خداوند بشتابید...
 سوره مبارکه جمعه/آیه 9

💎 امام صادق علیه السلام فرمود: «هیچ قدمی نیست که در راه نماز جمعه برداشته شود، مگر آنکه خدا بدن آن را بر آتش حرام می سازد».
«وسائل الشیعه/ ج 5/ ص 3»

📝 اطلاعیه

به اطلاع همشهریان و نمازگزاران محترم می رساند: نماز دشمن شکن و عبادی_سیاسی جمعه مورخ ۹ مهرماه ۱۴۰۰ شهر یاسوج به امامت حجت الاسلام والمسلمین موسوی اعظم امام جمعه موقت یاسوج، در مصلی امام خمینی (رحمت الله علیه) با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی اقامه خواهد شد.

همچنین به‌ منظور لبیک به فراخوان امام المسلمین، در خصوص بهره‌برداری از ظرفیت بی‌بدیل استغاثه و دعا برای رهایی هم‌وطنان از بیماری و ویروس منحوس کرونا و سفارش معظم‌له به قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه، به استحضار می‌رسانیم؛ پویش قرائت همگانی این دعای شریف، تا پایان ماه صفر در بین الصلاتین نماز جمعه یاسوج و تمامی مصلی ها و محل های برگزاری نماز جمعه در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

🔸 آغاز برنامه: ساعت ۱۱/۴۵

😷 نمازگزاران محترم حتما فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت فرمایند و با ماسک و سجاده و مهر شخصی در نماز جمعه حضور بهم رسانند.

🙏🏻 افراد مُسن و یا دارای بیماری های زمینه ای و افرادی که دارای علائم مشکوک به کرونا هستند، از شرکت در نماز جمعه خودداری نمایند.

💠 ستاد برگزاری نماز جمعه یاسوج

کد خبر 1100617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha