تبیین فرهنگ  ایثار و شهادت، رمز بقای انقلاب  است

فرمانده ناحیه مقاومت گچساران تبیین فرهنگ ایثار و شهات را رمز بقای انقلاب اسلامی دانست و گفت: تا زمانی که این فرهنگ در جامعه جاری و ساری باشد، هیچ دشمنی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس، فرمانده ناحیه مقاومت گچساران، نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت به همراه جمعی دیگر از کارکنان ناحیه این شهرستان با خانواده های معظم شهیدان «شرمت الله فاطمی»، «غریب نظری» و «فرشید مکاریان» دیدار کردند.

 

سرهنگ «باقر پسنده» در این دیدارها ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، خانواده های معزز شهداء و ایثارگران را مهم ترین سرمایه های نظام اسلامی دانست و گفت: اقتدار، عزت و امنیت امروز کشور مرهون رشادت ها و جانفشانی های شهدای والامقام است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان گچساران با بیان اینکه تبیین فرهنگ ایثار و شهات رمز بقای انقلاب است، افزود: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه جاری و ساری باشد، هیچ دشمنی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

 

وی یادآور شد: هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی جهت تکریم بیشتر خانواده‌ های معظم شهداء است و تلاش و صبوری خانواده های آنها در دوران دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی توصیف شدنی نیست.

کد خبر 1100634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha