علی لندی پرورش یافته مکتب امام راحل بود

حجت الاسلام نکونام علی لندی را الگویی مناسب برای دانش آموزان و نسل جوان جامعه خواند و گفت: فداکاری و از خودگذشتگی الگوهایی زیبا هستند که باید در جامعه برجسته شوند و علی لندی ها پرورش یافته مکتب امام و از ظرفیت های انقلاب هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 9 مهر) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به آغاز دهه وقف از هفته آینده، گفت: آثار دینی و اجتماعی وقف بسیار ارزشمند است و برکت های بسیاری برای جامعه دینی در پی دارد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به نهم مهر روز جهانی سالمندان اشاره کرد و افزود: رعایت حال سالمندان از دستورات ویژه اسلام است که خدمت و عطوفت به آنان مایه عاقبت به خیری انسان می شود.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به روز روستا و عشایر، اظهار کرد: باید روستاها تقویت شود و زمینه هایی ایجاد گردد تا مهاجرت از روستاها کاهش یابد زیرا ارتقای کشاورزی، تولید، صنایع دستی و سلامت عمومی در گرو توسعه روستاهاست.

 

حجت الاسلام نکونام با تبریک فرارسیدن روز نیروی انتظامی، ادامه داد: مجموعه نیروهای انتظامی ارزشمند و بالنده هستند و همواره خدوم ملت بوده اند لذا باید بی منت و با اخلاص تمام به مردم خدمت کنند.

 

خطیب جمعه شهرکرد با تسلیت ارتحال آیت الله حسن زاده آملی، تصریح کرد: ایشان تلفیقی از علم و عمل بودند و با همه داشته هایشان در مسیر خداوند حرکت می کردند و به همین دلیل هم در دل های مردم جای داشتند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری علی لندی را الگویی مناسب برای دانش آموزان و نسل جوان جامعه خواند و گفت: فداکاری و از خودگذشتگی الگوهایی زیبا هستند که باید در جامعه برجسته شوند و علی لندی ها پرورش یافته مکتب امام و از ظرفیت های انقلاب هستند.

 

امام جمعه شهرکرد با تسلیت ایام ارتحال پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله) و امام حسن مجتبی(علیه السلام)، خاطرنشان کرد: رسالت و امامت از بالاترین عنایات و الطاف الهی هستند که انسان را به کمال می رساند لذا باید از ظرفیت ائمه اطهار(علیهم السلام) بهره ببریم.

 

کد خبر 1100721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha