دست ایران برای تنبیه صهیونیست‌ها باز است

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه دست جمهوری اسلامی ایران برای تنبیه صهیونیست‌ها در سراسر منطقه غرب آسیا باز است، گفت: حضور تهدیدآمیز رژیم صهیونیستی درمرزهای شمالی را تحمل نخواهیم کرد و جواب سخت و پشیمان کننده به آنان می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بخش رحیم‌آباد رودسر، حجت‌الاسلام «هادی حبیبی» در خطبه‌های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این بخش با تسلیت فرا رسیدن ایام ارتحال پیامبر گرامی اسلام و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، اظهارکرد: اربعین حسینی امسال اکثر دوستداران و محبان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) توفیق پیاده‌روی وزیارت اربعین در عراق را پیدا نکردند اما برنامه پیاده‌روی و پذیرایی توسط موکب‌ها درجای جای کشور از جمله رحیم‌آباد برگزار شد.

 

امام جمعه بخش رحیم‌آباد رودسر با بیان‌اینکه همزمان با اربعین حسینی ۱۴ هزار پرس غذا به ارزش ۲۱۰  میلیون تومان، پنج هزار بسته فرهنگی به ارزش ۱۰ میلیون تومان و ۱۱۰ بسته حمایتی به ارزش ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بین نیازمندان توزیع شد، افزود: در اربعین حسینی ۶ موکب در شهر رحیم‌آباد به همت بسیج، گروه‌های جهادی، هیئت‌های مذهبی، هیئت‌ امنای مساجد و خیرین برپا شد که متاسفانه زیبایی‌های این مراسم درشبکه استانی سیما آنگونه که باید بازتاب نداشت.

 

وی علت منعکس نشدن خوب این زیبایی‌های روز اربعین حسینی در صدا و سیما را نبود خبرنگار مستقل صدا و سیما در بخش رحیم‌آباد دانست و تصریح‌کرد: شهرستان رودسر دارای چهاربخش است که فقط یک خبرنگار صدا وسیما دارد.

 

حجت‌‎الاسلام حبیبی گفت: رحیم‌آباد به عنوان بزرگترین بخش شهرستان رودسر و دارای جاذبه‌های فراوان معنوی، مذهبی، گردشگری و توریستی از داشتن خبرنگار مستقل محروم است.

 

خطیب نماز جمعه بخش رحیم‌آباد رودسر با اشاره به هفته گردشگری،اظهارکرد: رودسر و بخش رحیم‌آباد دارای ظرفیت‌های منحصربفرد گردشگری است که باید به این صنعت در این منطقه توجه ویژه شود.

 

وی با اشاره به روز آتش‌نشانی این روز را به همه کسانی که در این عرصه خدمت‌رسانی می‌کنند تبریک گفت و افزود: نجات مسلمان از بلایای طبیعی به ویژه سیل و آتش پاداش والا نزد خداوند متعال دارد.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه اخیرا شاهد رفتارها و اظهارات نامتعارف از سوی مقامات جمهوری آذربایجان علیه کشورمان بودیم، تصریح‌کرد: این رفتارها و اظهارات نامتعارف با درج تیتر« ایران باید از روی نقشه محو شود» توسط روزنامه ینی شفق وابسته به دولت ترکیه از قول یک نماینده آذربایجان شروع شد و با اظهارات خلاف واقع رییس جمهور آذربایجان درخصوص مداخله جمهوری اسلامی در منطقه قفقاز و تهدید شمردن رزمایش ایران در مرزهای شمال غربی، شدت گرفت.

 

وی با بیان‌اینکه قفقاز منطقه‌ای دارای گسل‌های ژئوپلیتیکی متعدد است، افزود: در پشت پرده تشدید این گسل‌ها رژیم صهیونیستی قرار دارد.

 

امام جمعه بخش رحیم‌آباد رودسر با اشاره به اینکه مواضع و رفتارهای تحریک‌آمیز و مشکوک دولت باکو نشانه عدم پختگی سیاسی و محاسبات غلط در مواجه با ایران است که عمدتاً هم توسط صهیونیست‌ها طراحی شده است، گفت: حذف خط ۲۱ کیلومتری مرزی ایران با منطقه ارمنستان و حذف مرز ارمنستان در این منطقه که وضع جغرافیای سیاسی ایران در منطقه قفقاز را دچار مشکل می‌کند بوی توطئه‌ای آمریکایی- اسرائیلی می‌دهد که در آن اردوغان وعلی‌اف به بازی گرفته شده‌اند.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه جمهوری اسلامی ایران به خوبی دریافته که حوادث اخیر افغانستان و تحولات روزهای گذشته درمرزهای ایران با دولت باکو؛ یک تله سیاسی، امنیتی برای درگیر کردن ایران درآتش فتنه‌های دشمنان است،اضافه‌کرد: اصل اساسی برای ماحُسن همجواری وتقویت روابط فی‌مابین برای حفظ منافع مشترک همراه با رعایت اصل استقلال وحفظ مرزهای رسمی هرکشور است.

 

وی تصریح‌کرد: قطعا جمهوری اسلامی ایران اجازه نمی‌دهد رژیم منحوس صهیونیستی ازاین موقعیت سوء استفاده کند.

 

خطیب نماز جمعه بخش رحیم‌آباد رودسر با اشاره به اینکه دست جمهوری اسلامی ایران برای تنبیه صهیونیست‌ها در سراسر منطقه غرب آسیا باز است، خاطرنشان‌کرد: همانگونه که تروریست‌ها را در شمال عراق گوشمالی سخت دادیم حضور تهدیدآمیز رژیم صهیونیستی درمرزهای شمالی را تحمل نخواهیم کرد و جواب سخت و پشیمان کننده به آنان می‌دهیم.

 

 

کد خبر 1100728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha