خدمتگذاری مسئولان به مردم باید جنبه عملیاتی پیدا کند

امام جمعه سنندج گفت: خدمتگذاری مسئولان به مردم باید از حالت شعار تغییر یابد و به جنبه عملیاتی شدن تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در جمع نمازگزاران مسجد جامع این شهر اظهار کرد: خدمت به مردم رسالت همه مسئولان است و باید خدمتگذاری به مردم بین مسئولان از حالت شعار به شیوه عملیاتی تغییر پیدا کند.

 

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم نیز از همین روزهای نخست شکل‌گیری، خدمت به مردم را اولویت قرار داده است، افزود: با آغاز سفرهای استانی توسط رئیس جمهور، رفع مشکلات مردم و ایجاد امید بین آنها در این دولت دیده می‌شود.

 

امام جمعه ستندج اعلام کرد: مسئولان در سایه خدمت به مردم به بزرگی و شاشایستگی دست می‌یابند و این مهم باید مورد توجعه همه مسئولان باشد.

 

ماموستا رستمی از دین اسلام به عنوان کاملترین دین الهی یاد کرد و گفت: تمام زوایای زندگی بشریت در این دین مبین دیده شده و در کتاب قرآن کریم نیز مسیر سعادت دنیا و آخرت انسان تعریف شده است.

 

 

وی همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ایمان، اخلاص، صبوری، اخلاقمداری، روحیه شهادت طلبی و وحدت را عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد.

 

 

امام جمعه سنندج همچنین هفته آتش‌نشانی را به شاغلان این عرصه تبریک گفت و اضافه کرد: آتش‌نشانان نماد ایثار، فداکاری، نجات دهنده انسان‌های گرفتار هستند و تمامی فعالان این عرصه شایسته تقدیر و تحسین هستند.

کد خبر 1100731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha