عمل به دستورات الهی و گسترش ارزش های دین مقدس اسلام، ذیل سایه امنیت

حجت الاسلام دلبری عمل به دستورات الهی و گسترش ارزش های دین مقدس اسلام را ذیل سایه امنیت دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «سید محمد دلبری» ظهر امروز در نماز جمعه این هفته گفت: در نگاه قرآن امنیت وسیله ایست که با بودن آن انسان ها می توانند زیر سایه آن دستورات الهی را عمل کنند و ارزش های دین مقدس اسلام را گسترش بدهند.

 

امام جمعه گالیکش افزود: دشمنان امروزه به دنبال این هستند که دروغ های زیادی را راجع به مسئولین و مقام عظمای ولایت، این نظام مقدس، نیروهای مسلح و شما مردم در فضاهای حقیقی و مجازی بیان کنند و ذهن نوجوانان و جوانان ما را از ما بگیرند.

 

وی با اشاره به رحلت علامه حسن زاده آملی، ایشان را یک دانشمند ذوالفنون، عالم ربانی و حکیم، صاحب آثار گرانقدر و سالک توحیدی خطاب کرد و گفت: آن چیزی که وی را به این مقام رساند ساده زیستی، تقوا، اخلاص، مردم داری، تواضع، بصیرت و ولایتمداری ایشان بود.

 

حجت الاسلام دلبری، ایثار و فداکاری شهید لَندی را یادآور منزلت نیکوکاری اجتماعی دانست که از جمله ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار بود.

 

وی خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی جوانان و نوجوانان زیادی مانند شهید لَندی ها دارد و به آن افتخار می کنیم و همین ایثارگری های جوانان ما در دوران دفاع مقدس و در دوران فعلی است که باعث عزت و عظمت اسلام و مسلمین و جهان اسلام شد و کمر همه‌ی دشمنان را در هم شکست .



 

کد خبر 1100746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha