برگزاری ختم کامل قرآن توسط اعضای کانون مصباح ملایر در دهه آخر ماه صفر

امیری گفت: همزمان با دهه آخر صفر ۴۳ مورد ختم کامل قرآن توسط اعضای کانون فرهنگی و هنری مصباح ملایر انجام می‌شود.

«زهرا امیری» در گفت ‍وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: در دهه آخر ماه صفر برنامه های مختلفی در حوزه های  فرهنگی و مذهبی توسط اعضای کانون فرهنگی هنری مصباح روستای پری ملایردر فضای مجازی در حال انجام است.

مدیر کانون فرهنگی ، هنری  مصباح روستای پیروز ملایر از برگزاری ختم قرآن کریم توسط اعضای این کانون در دهه آخر ماه صفر خبر داد و گفت: 43 ختم کامل قرآن در این مدت انجام خواهد شد.

امیری با بیان اینکه 92 هزار صلوات به عددد اسمی پیامبر نیز هدیه به پیامبر اکرم در 28 صفر انجام می‌شود تصریح کرد: همچنین قرائت زیارت عاشورا،  دعاهای منتسب به 28 صفر و پیامبر اکرم (ص)و... نیز در فضای مجازی بای اعضا انجام می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در ایام اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس برنامه های غیر حضوری در فضای مجازی برای اعضا داشتیم گفت: در این زمینه چله حدیث کسا، زیارت اربعین و زیارت عاشورا توسط اعضا قرائت شد.

وی در ادامه از کمک های نقدی یک میلیون تومانی اعضای کانون و خیران به برای تهیه داوهای یک  بیمار کرونایی خبر داد و گفت: اعضای کانون در دوره های گذشته نیز کمکهای خود را برای تهییه انسولین به بیماران دیابتی داشته اند.

مدیر کانون فرهنگی ، هنری  مصباح روستای پیروز ملایر یاداور شد: از ابتدای کرونا به همت کانون فرهنگی ، هنری مصباح روستای پیروز ملایر تعداد زیادی بسته معیشتی ،  تعدادی تبلت و گوشی  کمکهای نقدی، پوشاک و.... تهیه و به  نیازمندان  اهدا شده است.

امیری گفت: کانون مصباح روستای پیروز فعالیت  خود را از سال 1385 شروع کرد و در سال 1387   مجوز کانون مسجد را دریافت کرده  و در حال حاضر  حدود یک صد نفر  عضو دارد.

کد خبر 1100768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha