توزیع لوازم التحریردر بین دانش آموزان نیازمند  به همت خیران و کانون عاشقان مهدی ملایر

بیات گفت: همزمان با اربعین حسینی و آغاز سال تحصیلی تعدادی بسته لوازم التحریر از سوی کانون عاشقان مهدی و خیران تهیه و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

 «میلاد بیات» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با اربعین حسینی   و آغاز سال تحصیلی تعدادی بسته لوازم التحریر از سوی کانون عاشقان مهدی و خیران تهیه و بین دانش اموزان نیازمند توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عاشقان مهدی ملایر با بیان اینکه بیش از 65 پرس غذا نیز در روز اربعین در بین خانواده های نیازمند توزیع شد افزود:  توزیع 24 بطری روغن  و همچمین10 بطری یک لیتری گلاب نیز در اربعین در بین خانودهای نیازمند به همت کانون توزیع شد.

وی با بیان اینکه  این کمکها در دهه آخر صفر نیز ادامه داد گفت: برگزاری برنامه های عزاداری توسط اعضای بانوان کانون در دهه آخر صفر، برگزاری ختم صلوات و ختم قرآن و... را نیز از دیگر برنامه های این کانون در 28 صفر و شهادت امام رضا(ع) خواهد بود.

بیات با بیان اینکه در نیمه نخست امسال از سوی کانون تعدادی جهیزیه برای نوعروسان تهیه شده گفت:  کمکهای موردی و کمک مالی به خانوادههای  نیز در این مدت از سوی خیران و کانون انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه این کانون  حدود دو دهه است که در سطح شهر ملایر فعالیت دارد  افزود: در حال حاضر بیش از یکصد و 50 نفر عضو فعال این کانون هستند.

کد خبر 1100770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha