برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت ۲۸ صفر در کانون صیاد شیرازی روستای نازول ملایر

ترکاشوند گفت: به مناسبت ۲۸ و ۲۹ صفر مسابقه کتابخوانی با موضوع پیامبر اکرم(ص) توسط کانون صیاد شیرازی روستای نازول ملایر برگزار می‌شود.

«جعفر ترکاشوند»در گفت وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون فرهنگی هنری صیاد شیرازی ملایر به عنوان کانون معین یکی از فعالترین کانون‌های شهرستان ملایر و استان همدان  با بیش از دو دهه فعالیت و حدود 800 نفر عضو  است.

مدیر کانون فرهنگی، هنری  صیاد شیرازی روستای نازول ملایر با اشاره به فعالیت این کانون در همه برنامه‌ها و مناسبت‌ها در طول سال های گذشته بیان کرد: از زمان شیوع کرونا فعالیتهای این کانون محدود شده اما تعطیل نشده است.

وی با اشاره به برنامه‌های این کانون در دهه آخر صفر تصریح کرد: قرار است به همت خیران و اعضای کانون توزیع یکصد  بسته معیشتی هر کدام به مبلغ 500 هزار تومان  و تعدادی لوازم التحریر را در بین خانواده‌های نیازمند و دانش آموزان بی بضاعت داشته باشیم.

وی همچنین از برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری در فضای باز همزمان با 28 صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و گفت: همچنین مراسم سوگواری و عزاداری نیز در روز شهادت امام رضا(ع) توسط کانون در  فضای باز برگزار خواهد شد.

ترکاشوند در ادامه با بیان اینکه همچنین نذر 110 هزار صلوات نیز توسط اعضا هدیه به پیامبر اکرم (ص) از دیگر برنامه های این کانون در 28 صفر است.

وی همچنین از برگزاری مسابقه کتابخوانی توسط ابن کانون برای اعضای کانون در 28 صفر خبر داد و گفت: به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

 وی یادآور شد: همزمان با هفته دفاع مقدس نیز  نمایشگاه عکس با موضوع شهدا و دفاع مقدس با همت کانون فرهنگی هنری شهید صیاد شیرازی روستای نازول در شهرستان ملایر برگزار شد.

کد خبر 1100773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha