اجرای مسابقات خانه های روستایی به میزبانی کانون فهمای حضرت رقیه (س)

رضا اسکندری گفت: مسابقات ورزشی خانه های روستایی از سوی هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی جیرفت و به میزبانی کانون فهمای حضرت رقیه (س) در فضای باز حسینیه فردوس برگزار می‌شود.

 «رضا اسکندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، فعالیت های ورزشی را یکی از اولویت های کانون حضرت رقیه (س) در سومین رویداد ملی فهما برشمرد و گفت: به منظور ایجاد رقابت سالم و افزایش روحیه شادی و نشاط در بچه های مسجد و عموم علاقمندان ساکن اسفندقه مسابقات ورزشی خانه های روستایی برگزار می‌شود.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت افزود: این مسابقات از سوی هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی جیرفت و به میزبانی کانون فهمای حضرت رقیه (س) در فضای باز حسینیه فردوس برگزار می‌شود.


وی بیان کرد: مسابقات ورزشی خانه های روستایی در رشته های ورزشی دارت، طناب زنی، فوتبال دستی، شطرنج، تنیس و خانه های روستایی برگزار می‌شود.


اسکندری ابراز کرد: این مسابقات ورزشی ویژه  دختران و پسران رده های سنی ۱۴ تا ۱۶ سال است و به برندگان جوایز همراه با حکم قهرمانی اهدا می شود.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت در خاتمه عنوان کرد: همچنین برندگان به مرحله شهرستانی معرفی شده و سپس می توانند با تلاش به مرحله استانی  مسابقات ورزشی خانه های روستایی راه یابند.

کد خبر 1100848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha