تکریم خانواده‌های شهدا توسط کانون منتظران ظهور چمگلک

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور مسجد صاحب‌الزمان (عج) چمگلک شهرستان اندیمشک با اشاره به اقدامات این کانون در هفته دفاع مقدس گفت: خانواده‌های شهدای شهر چمگلک را با همکاری گروه جهادی سفیران مهربانی مورد تکریم قرار دادیم.

«حجت‌الاسلام سید کوروش میرعالی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، به تشریح برنامه‌های اخیر کانون منتظران ظهور چمگلک پرداخت و اظهار کرد: مراسم قرائت زیارت عاشورا از شب عاشورا آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور مسجد صاحب‌الزمان (عج) چمگلک شهرستان اندیمشک افزود: به مناسبت اربعین حسینی، پیاده‌روی باشکوهی از مسجد صاحب‌الزمان (عج) چمگلک تا امامزاده رودبند دزفول برگزار شد که بیش از ۳۰۰ نفر در آن شرکت کردند.

 

وی با بیان اینکه مراسم عزاداری و سوگواری روز اربعین نیز با همکاری اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری چمگلک برگزار شد اذعان کرد: گروه تعزیه‌خوانی موسسه خیریه شهدای میردریکوند هم به اجرای عمومی پرداخت.

 

حجت‌الاسلام میرعالی از برگزاری یادواره شهدا همزمان با هفته دفاع مقدس با همكاری پایگاه مقاومت بسیج، مسئولان و اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری چمگلک خبر داد و تصریح کرد: همچنین خانواده‌های شهدای شهر چمگلک را با همکاری گروه جهادی سفیران مهربانی مورد تکریم قرار دادیم.

 

کد خبر 1100850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha