اجرای طرح قرآنی «احسن الحدیث» به صورت مجازی در جهرم

قلچ خانی از اجرای چهارمین دوره طرح قرآنی «احسن الحدیث» به همت «دارالتحفیظ الهادی (ع)» شهرستان جهرم خبر داد.

«محمدرضا قلیچ‌خانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، از اجرای چهارمین دوره طرح قرآنی «احسن الحدیث» در شهرستان جهرم خبر داد و گفت: نام نویسی برای شرکت در این طرح تمدید شده است.

 

مدیر «دارالتحفیظ الهادی (ع)» شهرستان جهرم افزود: طرح ملی «احسن‌الحدیث» در واقع طرح مکالمه قرآنی است که در آن مکالمه و گفتگو با استفاده از آیات قرآن به قرآن‌پژوهان آموزش داده می‌شود.

 

قلیچ‌خانی بیان کرد: طرح ملی «احسن الحدیث» یکی از ابداعات «دارالتحفیظ الهادی (ع)» است که در سال 1395 توسط قرآن‌پژوهان خلاق این مؤسسه فعالیت خود را آغاز کرد.

 

وی با ذکر این نکته که طرح مذکور به صورت مجازی برگزار می‌شود، بیان کرد: افرادی که در این دوره پذیرفته می شوند از بین برادران بالای ۱۰ جزء محفوظات است و همچنین خواهرانی که حداقل ۱۵ جزء از قرآن را حفظ کرده باشند می توانند در این دوره شرکت کنند.

 

مدیر «دارالتحفیظ الهادی (ع)» شهرستان جهرم عنوان کرد: این طرح ملی مختص قرآن‎پژوهان مؤسسه «دارالتحفیظ الهادی (ع)» نیست و همه حافظان قرآن از سراسر ایران و جهان می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

 

وی با ذکر این نکته که طرح مذکور به صورت مجازی برگزار می‌شود، گفت: این طرح برای نخستین بار در مؤسسه «دارالتحفیظ الهادی (ع)» برگزار شده است.

 

مدیر «دارالتحفیظ الهادی (ع)» با اشاره به اینکه، این دوره فقط یک مرتبه در سال ثبت نام دارد، تصریح کرد: افرادی که متقاضی حضور در این دوره هستند تنها  تا 15 مهر ماه فرصت دارند که نام و نام خانوادگی و همچنین میزان محفوظات خود را به شماره 791 0991 0991 ارسال کنند.

 

به گزارش شبستان، «دارالتحفیظ الهادی (ع)» با تربیت بیش از 200 حافظ کل قرآن کریم هم اکنون از ۱۱ استان کشور و یک کشور خارجی قرآن پژوه دارد.

 

کد خبر 1100857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha