ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های آتشنشانان برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است

بازوند، گفت: آتش نشان‌ها در بحران‌ها و حوادث گوناگون در خط مقدم و پیش قراول حضور در رویدادها قرار دارندو ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های آتشنشانان برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است .

به گزارش خبرگزاری شبستان در كرمانشاه؛ هوشنگ بازوند در آیین تجلیل از پرسنل آتش نشان شهرداری که به مناسبت «روز آتش‌نشانی و ایمنی» و با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل دفتر امور شهری و سرپرست شهرداری کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، به روایت ایثارگری شهید علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای در نجات جان انسان‌ها پرداخت گفت: شهید لندی در واقع در نقش یک آتش نشان در آن آتش سوزی حضور پیدا کرد و یکی از صفحات درخشان تاریخ را رقم زد و همه آتش نشان‌ها هم در طول دوران خدمت خود از این ایثارگری‌ها بسیار انجام داده‌اند.

 

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: تاریخ از این فداکاری ها همیشه به نیکی یاد خواهد کرد و در یاد و خاطره مردم هم ماندگار خواهد ماند.

 

وی خاطر نشان کرد:مردم آتش نشان‌ها را یک نیروی مردمی و امین می‌دانند که در بحران‌ها و مشکلات از آن‌ها طلب یاری و کمک می‌کنند.

 

بازوند اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه سازمان آتش نشانی دانست و گفت: بی گمان این سرمایه عظیم با ازخودگذشتگی، ایثار، رشادت، شهامت و شجاعت این جوانان فداکار به دست آمده است و آن‌ها با این صفات برجسته در جامعه شناخته می شوند.

 

استاندار کرمانشاه، کلانشهر شدن را آغازی برای پوست اندازی شهر کرمانشاه و توسعه گسترده امکانات آن دانست و افزود: باید متناسب با این جایگاه تازه، امکانات، وسایل و تجهیزات مجموعه آتش نشانی نیز ارتقاء یابد.

 

وی تصریح کرد: مدیریت شهرداری، شورای شهر و مدیران ارشد استان وظیفه دارند برای ارتقای این امکانات و تجهیزات اقدام کنند.

 

کد خبر 1100910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha