حمایت از بازی های رایانه ای با ارزش های دینی

قاضی زاده هاشمی ضمن حمایت از بازی های رایانه ای با ارزش های دینی گفت: باید دربازی های رایانه ای ارزش های اسلامی و ایرانی حاکم باشد تا با فرهنگ خود بازی را بسازیم که در مسیر خدا، بندگی خدا و استکبارستیزی باشد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان، «امیر حسین قاضی زاده هاشمی» در جشنواره بازی های رایانه ای که امروز برگزار شد  با اشاره به شهادت نوجوان 15 ساله ایذه ای گفت: این نوجوان در حادثه آتش سوزی جان خود را از دست می دهد اما جان دو نفر را نجات می دهد که این ایثار و فداکاری باورهای حاکم بر جامعه است.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود:از رفتار های جامعه ایرانی تحمل سختی، استقامات و شجاعت  است خیلی از مردم با این باورها با هزینه های سنگین در این مسیر ایستاده اند. جهان استکبار این را نمی تواند بپذیرد و در تلاش برای تغییر این باورها هستند.

 

وی با بیان اینکه بازی رایانه ای  مسیر انتقال فرهنگ است گفت: بازی های رایانه ای در کنار درآمدزایی بالایی که دارند اما مسیر جدی انتقال فرهنگ است. ما هم چون مسئولیت داریم از بازی های که نظام ارزشی دارد حمایت کنیم و امیدواریم بتوانیم بازها را بین المللی کنیم و ما برای دیگران بازی بسازیم.

 

قاضی زاده هاشمی با اشاره به برگزاری جشنواره بازی های رایانه ای برای اولین بار بیان کرد: برگزاری این جشنواره برای جهت دهی مسیر و حمایت های ما شروع خوبی است. باید با حمایت های مجلس، سرمایه گذاری و حمایت از بازی هایی که نظام فکری دینی دارند شود.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد:باید دربازی ها رایانه ای ارزش های اسلامی و ایرانی حاکم باشد تا با فرهنگ خود بازی را بسازیم که در مسیر خدا، بندگی خدا و استکبارستیزی باشد.

 

وی تصریح کرد:در فرهنگ غنی ما است که قهرمانانی را الگو سازی کنیم که واقعی هستند. ابر قهرمان ها را در عالم واقع داریم که نماد فهم، شعور و بصیرت هستند.

 

وی با بیان اینکه امیدواریم سال های بعد جشنواره را به صورت کمی و کیفی ارتقا دهیم گفت:ایثارگران مسیر خوبی برای فرهنگ کشور هستند. باید از  فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت استفاده شود.شهادت به معنای اتمام کمال است که مسیر رشد و کمال نشان می دهد که باید بتوانیم به درستی و روشنی نشان دهیم.

 

کد خبر 1100937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha