آغاز پویش #همه_خادم_الرضاییم در استان اصفهان

ستوده گفت: مردم عاشق و دلداده با هر اقدام خداپسندانه در دهه آخر صفر #خادم_الرضا می شوند .

«مهدی ستوده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به آغاز این پویش در استان اصفهان گفت: از اربعین حسینی تا شهادت امام رضا، مردم اصفهان به نیت خادمی امام رئوف، در هر شغل و جایگاهی هستند با انجام یک کار خیر به این پویش مردمی بپیوندند.

 

مسئول کانون خبر و فضای مجازی آستان قدس رضوی اصفهان با اشاره به اینکه شعار پویش (نجات انسان ، رسم مسلمانی) است افزود: خدمت به امام رضا جغرافیا ندارد و هر عاشق دلداده ای میتواند در هر زمینه ای که تخصص و توان دارد دست نیازمندی را بگیرد و به صورت معنوی به خادمی امام هشتم نائل شود.

 

وی با بیان اینکه مردم می توانند تصاویر و فیلم های کارهای خیر خود را با دیگران به اشتراک بگذارند گفت: در فراخوان این پویش از علاقمندان خواستاریم موضوعات مرتبط با این اقدام حسنه از جمله عکس و فیلم های با کیفیت موبایلی، خبر، گزارش، مصاحبه، عکس خبری، تک عکس، گزارش تصویری، طراحی پوستر و اینفوگرافی، انواع نماهنگ های تصویری، مستند پویا نمایی و موشن گرافی، پادکست های صوتی خود را به کانون خبر و فضای مجازی آستان قدس رضوی اصفهان ارسال کنند.


مسوول کانون تخصصی خبر و فضای مجازی آستان قدس رضوی اصفهان با اشاره به اینکه از بهترین آثار ارسالی تجلیل خواهد شد افزود : شماره تلفن ۰۹۱۳۴۶۲۸۰۱۸ آماده دریافت آثار پویش #همه_خادم_الرضاییم است .


ستوده گفت: سیاهپوش نمودن کوچه و خیابان های شهرهای استان اصفهان و برافراشته شدن پرچم های حزن و اندوه در دهه آخر صفر و همزمان با شهادت امام رضا(ع) در کنار این پویش با همکاری مردم ولایت مدار اصفهان انجام می شود.
 

کد خبر 1100938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha