رشد ۳۵۰ درصدی مشارکت در نهمین انتخابات هیئت مدیره  نظام مهندسی ساختمان فارس

زاهدی گفت: در نهمین انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان فارس شاهد مشارکت ۱۲ و ۹ دهم درصدی اعضا بودیم که در مقایسه با دوره قبلی رشد ۳۵۰ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جعفر زاهدی»، امروز (شنبه 10 مهر) با اشاره به برگزاری انتخابات نظام مهندسی فارس در جمع خبرنگاران گفت: این انتخابات صبح  روز جمعه ۹ مهرماه به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس افزود: این دوره از انتخابات نظام مهندسی فارس با مشارکت مطلوب 45 و 59 صدم درصدی  مهندسان راه و ساختمان برگزار شد و از 27 هزار و 89 واجد شرایط شرکت در این انتخابات، 12 هزار و 621 نفر در نهمین انتخابات هیئت مدیره  نظام مهندسی ساختمان شرکت کردند.

رئیس دستگاه نظارت برانتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس اضافه کرد: در نهمین انتخابات هیئت مدیره  نظام مهندسی ساختمان استان فارس شاهد مشارکت 12 و 9 دهم درصدی اعضا بودیم که در مقایسه با دوره قبلی رشد 350 درصدی داشته است.

وی با اعلام نتایج اولیه این انتخابات گفت: اعضای منتخب هیئت مدیره در گروه عمران شامل هادی بیات، محمد بنان، مهرداد خواجه پور،  یاسر پوست فروش فرد، امیر اوجی و ستار خورشیدی هستند و «حسین عمادی» نیز در این گروه به عنوان عضو علی البدل انتخاب شد.

زاهدی ادامه داد: «سعید جعفر زاده» به عنوان عضو منتخب گروه نقشه برداری انتخاب شد و «محمدرضا نعمتی» نیز عضو علی البدل این گروه شد.

وی اضافه کرد: در بخش ترافیک، «مجتبی زوربخش» انتخاب شد و  «محمدجواد حامدی» نیز عضو علی البدل این گروه شد و در گروه تاسیسات برقی و مکانیکی، «رضا خورشیدی» و «امیرحسین قیصری» انتخاب شدند و «کریم روزی طلب» عضو علی البدل شد.

جعفری با اشاره به سایر منتخبان در این انتخابات عنوان کرد: در بخش مکانیک، «هادی تدین» انتخاب شد و «کاووس زارع» نیز به عنوان علی البدل انتخاب شد و طاهره نصر، علیرضا زارع، سارا کویریان مقدم و بابک محمدی برای گروه معماری و شهرسازی منتخب شدند و

وی اعلام کرد: «جعفر ضابطیان» نیز در این انتخابات به عنوان عضو گروه شهرسازی انتخاب شد و «سید امید طالبی آزاد» نیز به عنوان عضو علی البدل این گروه برگزیده شد.

کد خبر 1100942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha