برگزاری کارگاه قصه گويي دفاع مقدس ويژه کودک و نوجوان در روستای چهواز

مرادی از برگزاری کارگاه قصه گويي دفاع مقدس ويژه کودکان و نوجوانان به همت کانون فرهنگی هنری منتظران فرج در روستای چهواز شهرستان پارسیان خبرداد.

« ابراهیم مرادی »، مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران فرج روستای چهواز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان پارسیان به نقش قصه و قصه گویی در انتقال و نهادینه کردن ارزش ها به کودکان و نوجوانان اشاره و اظهار کرد: قصه بیش از دیگر ابزار هنری می تواند در رفتار کودکان و نوجوانان تاثیرگذار باشد درصورتی که درست و دقیق برگزیده شود.

 

وی افزود:  قصه می تواند ریشه بسیاری از انحرافات را در کودکان و نوجوانان بخشکاند و تاثیرات عمده تربیتی بر آن‌ها داشته باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران فرج روستای چهواز ادامه داد: کودکان و نوجوانان می توانند با خواندن و شنیدن قصه‌های دفاع مقدس به سرمایه‌های ارزشی و معنوی خود آشنا شوند و با الگوگیری از رزمندگان، خود را برای زندگی آینده آماده تر سازند.

 

مرادی عنوان کرد: این کارگاه قصه گویی به منظور گرامیداشت دوران هشت سال دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی الگو به کودکان و نوجوانان در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای چهواز برگزار شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در پايان کارگاه قصه نویسی دفاع مقدس، به کودکان و نوجوانان شرکت کننده جوايز ارزنده اي اهدا شد.

 

 

 

کد خبر 1100943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha