توزیع ۴۵۰میلیون تومان کمک مومنانه به نیابت از امام رضا(ع)

هاشمی نسب گفت: رزمایش مومنانه خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد در راستای شعار «همه خادم الرضاییم، نجات انسان رسم مسلمانی» و دستگیری از نیامندان با توزیع ۱۰۰۰بسته معیشتی به ارزش ۴۵۰میلیون تومان بین جامعه هدف برگزار شد.

 «سیدعلی هاشمی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری با تاکید براینکه خادمیاران رضوی شهرستان محموآباد از هیچ کوششی در راستای رفع نیاز محرومین و آسیب دیدگان کرونایی دریغ نمی کنند، اظهار کرد:خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) برای رونق سفره نیازمندان در راستای تحقق منویات رهبری مبنی براجرای رزمایس مواسات و همدلی، همیشه پیشرو خواهندبود. 

 

مسئول دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد به همراهی خادمیاران رضوی این شهرستان با اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران برای حمایت از محرومین اشاره کرد و افزود: هم‌زمان با دهه آخر صفر و در آستانه ایام شهادت آقا علی‌بن موسی‌الرضا (علیه‌السلام)، خادمیاران محمودآبادی به تأسی از سیره عملی امام مهربانی ها در رسیدگی به حال محرومان و در راستای شعار «همه خادم الرضاییم، نجات انسان رسم مسلمانی»، اقدام به تدارک اقلام معیشتی کردند.

 

وی از توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان خبر داد و گفت: این اقلام شامل ۱۲هزار عدد کالا به ارزش مجموعاً ۴۵۰ میلیون تومان بود که در قالب ۱۰۰۰ بسته معیشتی برای توزیع بین جامعه هدف، تحویل مسئولان کانون‌های خدمت رضوی محمودآباد شد.

هاشمی نسب با بیان اینکه این مرحله از رزمایش مومنانه خادمیاران رضوی در سالن ورزشی شهید رجایی محمودآباد برگزار شد، یادآورشد:  اقلام تهیه شده طی مراسمی با حضور «محمد اسماعیل امام‌زاده» دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران، معاونین اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، مسئولین شهری محمودآباد و جمعی از خادمیاران رضوی بسته بندی و توزیع شده است.

وی از تداوم تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی جهت توزیع بین نیازمندان تا مهار کرونا خبر داد و افزود: خادمیاران رضوی این شهرستان همچنین در بحث تهیه و توزیع اقلام کمک آموزشی در آستانه بازگشایی مدارس نیز اقدامات درخور تحسینی داشتند.

 

کد خبر 1100968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha