رویداد خلاق کارآفرینی با محوریت اسباب بازی در فارس به کار خود پایان داد

بذرافشان گفت: رویداد خلاق کارآفرینی با محوریت اسباب بازی که برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد برگزار شده بود با اعلام برندگان نهایی طرح به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، امروز (شنبه 10 مهر) با اشاره به اتمام رویداد خلاق کارآفرینی با محوریت اسباب بازی و کسب و کارهای مرتبط در فارس در جمع خبرنگاران گفت: این رویداد که برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد برگزار شده بود با اعلام برندگان نهایی طرح به اتمام رسید.

مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: رویداد خلاق کارآفرینی با محوریت اسباب بازی با نگاهی نو به ظرفیت های شهرستان ها در حوزه کسب و کارهای کوچک برگزار شد و کار مشترک کمیته امداد فارس، پارک علم و فناوری استان، جهاد دانشگاهی فارس، فن بازار منطقه ای استان، كارخانه نوآوری شيراز و شركت «ايده شكوفا برتر» بود.

وی اضافه کرد: در این رویداد، دوره حضوری و مجازی نیز برگزار شد و در زمان داوری نهایی پس از تشکیل 20 گروه، ١٢ گروه طرح های  خود را به کارشناسان ارائه دادند و در نهایت سه طرح از ادارات تابعه، رتبه های برتر را از آن خود کردند.

بذرافشان اعلام کرد: بازی كارتی رو ميزی، اپليكيشن «كودكا» و كره زمين سخنگو در این رویداد در استان رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

خاطر نشان می شود، اين رویداد کارآفرینی با محور «اسباب بازی و كسب و كارهای مرتبط، صنایع خلاق» به منظور آشنایی افراد تحت حمایت کمیته امداد فارس با ادبیات کسب و کار و مراحل شکل گیری یک ایده تا تجاری سازی و ترویج و تقویت فرهنگ کارآفرینی و با هدف بسترسازی لازم برای راه اندازی طرح های استارتاپی و دانش بنیان از 25 مرداد ماه تا 1 مهر به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

کد خبر 1101006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha