بیش از  ۱۱ هزار نفر در ایلام خدمات درمانی و اورژانسی دریافت کردند

رئیس فوریت های پزشکی استان ایلام گفت: از ابتدای مهرماه سال جاری تا کنون ۱۱ هزار و ۹۸۰نفر خدمات درمانی و اورژانسی در این استان دریافت کرده اند.

«صید نور علیمرادی» در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: از این تعداد 11هزار و 674نفر به صورت سرپایی درمان، 166نفر بستری در اورژانس، 123نفر بستری در بخش تخصصی، 85 نفر اعزام به داخل استان،11نفر اعزام به خارج از استان و 16نفر در بخش ویژه بستری شدند.

 

وی تصریح کرد: از تاریخ 28 شهریور تا روز گذشته 663 نفر خدمات پیش بیمارستانی (فوریت پزشکی ) ارائه شده است که از این تعداد 428 نفر نیز به صورت حضوری مراجعه کردند.

 

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: از تعداد 663 نفر تعداد 556نفر در محل درمان شدند و تعداد 107نفر نیز به مراکز درمانی اعزام شده اند.

 

وی یادآور شد: 40پایگاه اورژانس ثابت و سیار با 80 نفر کادر فوریت های پزشکی در مسیرهای مواصلاتی استان و پایانه مرزی مهران برای خدمت رسانی به زائرین مستقر شده بودند که از این تعداد 20پایگاه ثابت و در مسیرهای مواصلاتی قرار دارند.

 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به اینکه  از این میزان ۲۰ دستگاه آمبولانس از استان های دیگر به مرز مهران اعزام شده اند، افزود: 4اتوبوس آمبولانس نیز به مرز مهران اعزام شده بودند و بیمارستان مهران در حالت آماده باش برای حوادث احتمالی آماده شده است.

 

علیمرادی تصریح کرد: بیش از 600نفر از نیروهای دانشگاه علوم پزشکی در حوزه های مختلف در برگشت زائرین ارائه خدمت خواهند کرد.

 

 

 

 

کد خبر 1101013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha